Cum sa creezi simpatie in Personal Branding

De ce Instagram este o optiune inspirata daca iti construiesti Brandul Personal
mai 19, 2017
Vernisaj Mihaela Toderas – Spirit Sufi
octombrie 31, 2017
Arata tot

Cat de important este sa iti pastrezi atractivitatea si sa mentii interesul pentru a-ti dezvolta Brandul Personal? Eu zic ca este foarte important si acest lucru depinde de specificul activitatii si de tipul de personalitate.
Oamenii cauta autenticitatea si descifreaza relativ rapid simularile si fortarea de a intra in gratii pe retele, atunci cand o persoana vorbeste numai despre ea, incearca sa placa cu orice pret, evitand sa isi exprime propriile opinii si imbratiseaza tot ceea ce este promovat de comunitate, cand se fotografiaza non-stop desi nu are o viata sociala, dar semnalizeaza ca ar avea una. In general detectam rapid persoanele care incearca sa ne vanda ceva, sau au vreun interes specific de moment, motiv pentru care ne-au adaugat in lista, nu ne solicita decat atunci cand au nevoie si sunt extrem de neconcordante in raport cu ceea ce afirma si ceea ce posteaza efectiv.

Oamenii nu au incredere in vanzatorii profesionisti, mai ales ca pe retelele sociale utilizatorii nu au intentia de a cumpara ceva anume, ci intra sa se relaxeze, google fiind mai degraba mediul potrivit pentru achizitii de orice fel. Daca doresti sa atragi oamenii, sa ii faci sa te placa in mod natural, tu insuti/insati trebuie sa te comporti ca atare, reproducand relatiile din viata reala prin transformarea continutului intr-unul mai accesibil si mai uman. Vizitatorii profilurilor si site-urilor se vor simti mult mai confortabil daca mesajele ar fi mai apropiate de comunicarea din viata reala, pentru ca ii vor face sa se simta in conexiune cu tine si nu cu un robot care posteaza cate ceva din cand in cand.

Trasaturile de personalitate ar trebui sa se resimta in continutul postarilor: umorul, inteligenta, sarcasmul, emotia, creativitatea sa fie puse in valoare prin descrierea unor povesti din viata reala si mai putin din prezentarea traseului profesional si al numarului de diplome din colectia personala. Atrage clientii potriviti pe site-ul profesional si relationeaza cu fiecare in parte. Este o oportunitate de a stabili nu doar o conexiune ci si de a cultiva o relatie si de a fideliza un posibil utilizator interesat de tine ca persoana. Daca va exista o compatibilitate la niveld e valori se va construi in timpo relatie de incredere si acest utilizator iti va putea solicita la un moment dat un serviciu pe care tu il pui la dispozitie pe site.

Conversatiile pe retele, iti ofera oportunitatea incredibila de construire a statutului si a increderii in Brandul Personal, deoarece comunitatile reproduc in plan real acel sistem de recomandari pe care il cunosti din cercul de cunostinte. Sentimentul de familiaritate care se naste in cadrul acestor comunitati, te ajuta sa fii cunoscut si preferat atunci cand oamenii au nevoie de anumite produse sau servicii pe care tu ai putea sa le oferi.

Brandul tau Personal se va bucura de popularitate si tu vei obtine ceea ce iti doresti, prin angajamentul si seriozitatea cu care esti perceput de cei care stiu de tine si au incredere in competentele tale, pentru ca stiu ca iti pasa si ca poti sa ii ajuti, fiind in acelasi timp o persoana de incredere. Oamenii sunt fiinte sociale, se entuziasmeaza usor, iau decizii in grup, se influenteaza unii pe altii. recomandarea unui prieten al prietenului de pe Facebook de exemplu poate deveni foarte rapid virala, prin natura retelei.

Cu cat vor vorbi sau vor da like mai multe persoane despre tine, intr-o situatie care te avantajeaza, cu atat sansa ca gradul de expunere sa creasca exponential este mai mare in social media. Inmulteste cu 4 cel putin, rata vizualizarii unor postari carete intereseaza din punct de vedere profesional. Nu doar celebritatile ne influenteaza ci si prietenii nostri apropiati, membrii familiei,colegii nostri si mai ales prietenii nostri virtuali, pe care ii stim de multi ani si le vedem zilnic postarile. Uneori comunicam cu ei mai des decat cu propriile rude si stim mai multe amanunte despre vietile acestora, decat despre prietenii apropiati, dar care nu au conturi pe retele.

Multumeste celor care te preiau si te ajuta sa devii mai vizibil atunci cand interesul tau o cere. Intoarce favorul daca poti. Reciprocitatea este cheia de bolta in relatiile virtuale. Ceea ce trebuie sa faci tu este sa fii relevant, sa oferi valoare si expertiza.In aceasta noua lume virtuala in care ne-am mutat cu totii, viata devine o cursa lunga pentru castigarea popularitatii, insa nu incerca sa o cuceresti cu orice pret. Fiind perceput ca o persoana populara, cu siguranta insa iti vei valorifica produsele si serviciile mult mai usor.