Fascinatia Brandului Premium in Social Media

Semnificatia butonului „Like” in comunicarea online
iulie 4, 2015
Logout decizia cea mai dificila daca esti dependent de Social Media
iulie 10, 2015
Arata tot

Mostenirea unica a acestor automobile legendare, caracterul elegant se reflecta in promisiunea de Brand.

Rafinamentul constructiei stilizate, nota sportiva si rafinata au transformat automobilul Bugatti intr-o capodopera estetica de prima clasa.Povestea Bugatti incepe in anul 1901, cand desenele lui Ettore Bugatti si ale fiului sau Jean au realizat o sinteza perfecta de arta si tehnologie.

In anii 1920, masinile Bugatti imbinau constructia usoara cu estetismul tehnic, modele avand un impact de durata si asupra stilului anilor 1930.Acest tip de automobile intruchipeaza geniul creatorului lor , viziunea unica a acestuia regasindu-se in fiecare detaliu.

Sa presupunem ca aveti un produs deconsum renumit care se invarte in jurul sumei de 2,2 milioane de dolari. Ati vandut deja 90 in USA si 300 in intreaga lume intre 2008 si 2011. Ce sa fie oare la mijloc in privinta prezentei acestui Brand exclusivist pe retelele sociale ? Nevoia de marketing? Probabil ca nu! La cei 1200 de cai putere Veyron, ceea ce transforma masina Bugatti in cea mai rapida masina din lume, Social Media Marketing nu poate fi vreodata cuvantul potrivit pentru a descrie acest produs premium.

Compania, care are 10 dealeri in SUA, a lansat recent o Pagina pe Facebook cu aproximativ 500.000 de fani, plus 130.000 de imagini pe Flickr si mai mult de 700.000 de clipuri video pe Youtube. Pe Twitter compania face actualizari regulate de imagini de la evenimente auto si drive test.Exista de asemenea un canal nou pe Youtube cu continut de emisiuni auto, experiente de conducere si activitati si o aplicatie numita Auto-Quartett, o versiune automata a cartii de joc Top Trumps. Utilizatorii pot include masinile sport Bugatti intr-o competitie pentru a vedea care este cel mai puternic.

Jocul se poate descarca liber pe App Store pentru ambele variante Ipad sau iPhone. Compania este in prezent invitata la evenimente private pentru grupuri foarte mici. Inainte de a da curs acestor invitatii,compania se documenteaza daca se potrivesc profilului celor care au avut tendinta de a cumpara anterior.

Imaginea premium de mega-brand este intretinuta cu ajutorul a doua extreme de mobilizare: fie evenimente auto deschise si campanii sociale pentru amatori, indiferent de varsta si statut social, care contribuie la constientizarea oportunitatii brandului, fie invitatii venite din partea unor persoane care este foarte probabil sa achizitioneze unul dintre vehicule.

Avantajele sunt maxime deoarece retelele sociale permit conectarea cu oameni entuziasmati de Brand si oportunitati noi de dezvoltare si consolidare a afacerii.
[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/07/Brandul-Premium-in-Social-Media.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/07/Brandul-Premium-in-Social-Media.jpg” width=”800″ align=”center” title=”Brandul Premium in Social Media” frame=”true” icon=”image”]

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!