Te cunosc, te plac, am incredere in tine

Cum sa eviti spam-ul din e-mail
iulie 4, 2014
Importanta continutului in comunicarea in online
iulie 4, 2014
Arata tot

Nimic nu este mai interesant decat sa descoperi oameni noi si sa construiesti relatii. Pentru ca aceasta sa se intample, tot ceea ce ai de facut este sa te lasi cunoscut intr-un mod gradual. Scrierea nu este la fel de usoara, asa cum se intampla cu vorbitul. Nu iti recomand folosesti cuvinte complicate, academice, dar nici jargoane si limbaje suburbane. Gradul de dificultate este dat si de faptul ca in scris , vei avea tendinta de a reveni asupra textului, de a-l reformula, de a-l regandi si finisa.

Lumea este plictisita de previzibilitate, de asaltul banalitatilor venite din toate directiile. Libertatea de exprimare a tuturor internautilor nu te fereste de abuzurile informationale, ba dimpotriva. Aici intervine capacitatea ta de a discerne caror informatii esti pregatit sa le acorzi atentie. La randul tau si tu trebuie sa transmiti povestea pe care cititorii doresc sa o auda.

Te avertizez ca nu ai la dispozitie mai mult de 30-90 de secunde prin care sa iti spui povestea in online. Stilul narativ isi are originea in trecutul indepartat al istoriei, din momentul scrieri pe peretii pesterilor cu carbune, pe care in zilele noastre le numim Wall-uri. In principiu, nu s-a schimbat nimic, triburile sociale se numesc in prezent comunitati online, verificarea intentiilor necunoscutilor se realizeaza acum cu ajutorul filtrelor si setarilor de confidentialitate, nevoia de unitate si apartenenta se numeste acum grupuri pe domenii de interes. Instinctele de supravietuire ne fac sa devenim suspiciosi si partial vizibili, reactionam emotional si forta de coeziune ne determina declansam adevarate campanii de lupta impotriva oricarui intrus care ne ameninta anumite cauze in care credem.

De ce ti-ai dori sa fii vizibil? De ce un Brand? De ce mai altfel decat ceilalti? Pentru ca e inscris in gene. Competitivitatea te mentine in forma si iti permite sa supravietuiesti, sa fii remarcat, sa obtii recunoasterea, un anumit statut, o reputatie, sa iti gasesti cea mai dorita slujba, sa ai cei mai buni colaboratori, cea mai frumoasa casa si cei mai reusiti copii. Cine si-ar dori sa ramana in anonimat in zilele noastre si care ar fi scopul?

Am sa te rog sa reflectezi la ceea ce tocmai am spus.Suntem inconjurati de povesti.In fiecare zi le auzim in jurul nostru la tv, la radio, in reclame, la servici, in familie, pe internet. Daca ai noroc, ai la dispozitie un minut si jumatate sa-ti spui povestea personala. Daca informatiile prezentate nu sunt originale, creative, relevante, nimeni nu se va opri sa te asculte.

 

Totul este un remix. Nimic nu este original cu adevarat. Toate povestile sunt derivate din povesti anterioare. Marile idei, preiau in publicitate, idei de ici de colo, cate ceva construind senzatia de familiaritate. Copywriterii imprumuta unul de la altul idei. Combina ceea ce deja stiai, din dragoste pentru creatie si audienta, obtin mesaje emotionale care merita sa fie impartasite. De la vechii antici, nimic nu s-a mai inventat in mod real.Tot ceea ce ti se spune, s-a mai spus si cu o alta ocazie, intr-o alta forma. Nimeni n-o sa reinventeze roata. Ne desfasuram in acelasi spatiu de joc, al trebuintelor umane.

Continutul original si creativ, al povestii tale unice va da dependenta de starea de bine. Vei fi scriitorul care regizeaza acest spectacol si publicul va veni pentru a putea citi mai mult. Istoriile personale, creaza imagini mentale care prin fenomenul empatiei pot declansa neuroni in oglinda.

Cuvintele mari, suna prost. Studii psihologice arata ca un limbaj complex, nu te va face sa arati mai inteligent in fata cititorilor. Lectura usoara este al naibii de greu de scris.

Pentru o impresie de curgere si o mai buna intelegere, scrie propozitii si paragrafe scurte si aerisite.Cuvintele cheie din titlu vor face diferenta.Optimizeaza-ti titlul pentru a atrage cat mai mult interes. Un singur cuvant poate avea ecou dorit, daca vei fi inspirat sa il alegi. Orienteaza-te catre cuvinte senzoriale, cuvinte emotionale, joaca-te cu sinesteziile verbale.

O fraza nu ar trebui sa contina prea multe metafore, obosesc cititorul, elimina cuvintele inutile. Vorbeste limba audientei, transmite mesajul ca esti o persoana reala, nu un robot din spatele ecranului. Limbajul precis convinge, limbajul inflorit distrage. Foloseste mai multe substantive si verbe.Nu exagera cu superlativele. Diabetul literar va alunga posibilii curiosi.

CUVINTE SENZORIALE – CANAL AUDITIV

  • armonios
  • aud
  • sunet
  • spun
  • muzica
  • dialog
  • suna
  • verbalizez
  • ascult
  • sunet
  • sacadat
  • dialog
  • ritmat

CUVINTE SENZORIALE – CANAL VIZUAL

  • citesc
  • vizualizez
  • privesc
  • clar
  • imagine de ansamblu
  • ma uit
  • imagine
  • descriu culori
  • privesc
  • iluminare
  • unghi
  • vad
  • contrast
  • culoare
  • colorit

CUVINTE SENZORIALE – CANAL KINESTEZIC

  • concret
  • imbin
  • ating
  • simt
  • cald
  • rece
  • prind
  • mangai
  • textura
  • potrivire
  • prind
  • fin
  • dur
  • prafuit
  • aspru
  • moale

CUVINTE SENZORIALE – CANAL GUSTATIV

  • dulce
  • amar
  • acru
  • sarat
  • iute
  • piperat
  • condimentat
  • cremos
  • fin

CUVINTE SENZORIALE-CANAL OLFACTIV

  • miros
  • frumos
  • urat
  • patrunzator
  • contrast
  • aromat
  • fructat
  • parfumat
  • floral

CUVINTE SENZORIALE – CU IMPACT EMOTIONAL

  • bucuros
  • entuziast
  • incantat
  • afectuos
  • blazat
  • iubitor
  • amabil
  • capricios
  • calm
  • extaziat
  • hotarat
  • dezamagit
  • frustrat
  • generos
  • incurajat
  • furios
  • speriat
  • inocent
  • in siguranta
  • absent
  • amarat
  • mandru
  • pasnic
  • amenintat
  • cinic
  • provocator
  • indraznet
  • crispat
  • deranjat
  • sensibil
  • usurat
  • jenat
  • descurajat
  • viu
  • tandru
  • epuizat
  • folosit
  • sigur pe sine
  • recunoscator
  • folosit
  • fara valoare
  • plin de speranta
  • sincer
  • infrant
  • isteric
  • infuriat
  • inhibat
  • inferios
  • nedumerit
  • nehotarat
  • ofensat
  • privilegiat
  • manipulat
  • nedumerit
  • suspicios
  • tensionat
  • tulburat
  • sovaitor
  • singur
  • respins
  • contagios
  • minunat
  • notabil
  • vulnerabil
  • de neanfrant
  • senin
  • adecvat

Treci la subiect fara prea multe inflorituri.

„Toata creativitatea trebuie sa se concentreze intr-o nanosecunda”.

Fara atentie, nu ai nimic. Incearca sa fii ultraspecific in tema pe care ti-ai propus sa o abordezi.

Obiectivele tale sa se concentreze pe Atentie-Interes-Dorinta-Actiune.

Construieste-ti credibilitatea pe internet, preocupa-te cu serozitate de natura continuturilor personale.

Atrage ochii si interesul asupra ta si asupra preocuparilor tale.

Construieste-ti aura de autenticitate, dar accepta ca ai nevoie de timp si persistenta .

Nu posta la intamplare, fii atent la detalii, uimeste-ti audienta .

Continutul tau va ramane unul de referinta cand esti insufletit prin scris de ceea ce iti doresti sa transmiti.

Asa cum ai vazut si in cel de-al doilea videoclip, adeseori nu este despre ceea ce spui, ci despre modul cum o spui.

Elimina adverbele inutile, ingreuneaza conversatia, pastreaza un singur adjectiv in dreptul substantivului, fii subtil.

Foloseste cuvantul „Tu”, niciodata nu te adresa formal unui prieten, uraste asta.

Evita diateza pasiva. Companiile folosesc diateza pasiva, deoarece nu vor sa isi asume raspunderea prin utilizarea cuvintelor „eu” sau „noi” dar si pentru a se delimita tine, ori TU nu cred ca vrei asta.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!