Pinterest a actualizat un instrument de analiza pe platforma care sa permita utilizatorilor sa analizeze implicarea vizitatorilor in vizionarea paginilor personale. Noile actualizari permit un feedback despre informatiile specifice de preluare a pin-urilor, de evaluare a pin-urilor care au fost accesate, placute sau respinse.
Companiile vor avea acces la coordonatele de inregistrare ale utilizatorilor: sex, tara, regiune, varsta, limba. Google Analytics va fi disponibil in 31 de limbi diferite.
Deoarece Pinterest este dependenta de companii pentru crearea de continut, site-ul este dornic de oferirea perspectivelor care pot contribui la imbunatatirea marketing-ului si strategiei de produs.
Pinterest Google Analytics imbunatatita este disponibila pentru oricine are un cont de afaceri, constituind un plus care il va face si mai atractiv pentru marketeri.
Cei nefamiliarizati cu aceasta platforma o asociaza adesea cu expunerea de fotografii dedicate design-ului, salilor de fitness, si retetelor gastronomice, insa functionalitatea platformei dovedeste ca este mai mult decat atat.
Deoarece este o alternativa noua de expunere sociala, nu beneficiaza de acelasi numar de utilizatori inregistrati cum ii putem gasi pe Facebook, Twitter, Linkedin. Avantajul il poate constitui evidentierea Brandurilor intr-un mediu mai putin aglomerat decat pe celelalte platforme populare.
Scopul analizei de filtru de pe Pinterest este de simplificare a activitatilor inregistrate aici: descoperire, economisire, actiune.
„Dorim ca utilizatorii sa gaseasca usor lucrurile care lor li se par interesante, sa se poata conecta cu informatiile semnificative, fie ca este vorba despre planificarea nuntii de vis sau plecarea in marea calatorie. Vrem sa ajutam companiile sa-si intalneasca clientii cat mai rapid”
Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!