Calitatea perceputa a Brandului

Documentar Life2.0
noiembrie 14, 2014
Despre storytelling
noiembrie 22, 2014
Arata tot

Calitatea perceputa a Brandului unui doctor, avocat, profesor, antrenor, contabil, fotograf,artist este punctul de vedere subiectiv al clientului tau potential care iti va aprecia calitatea produsului oferit sau a serviciului, atat din punctul de vedere a ceea ce se asteapta el sa obtina, cat si in comparatie cu modul in care va percepe calitatea ofertelor concurente.

Calitatea perceputa poate fi definita mai degraba prin prisma credintei personale a celui care iti va solicita serviciile si calitatea de expert in domeniul care il intereseaza.

” Noi nu vedem lucrurile asa cum sunt ele ci asa cum suntem noi ” Anais Nin

In conditiile in care consumatorul tau este convins ca reprezinti cea mai buna alegere pentru el, vei fi indiferent de parerile celor care te critica, sau nu-ti impartasesc viziunea. Important este sa gasesti acel public tinta caruia sa i te adresezi si cu care sa rezonezi.

Probabil te-ai intrebat de multe ori de ce nu este vizibila calitatea produsului sau a serviciului tau care vorbeste de la sine. Nu calitatea este cea care lucreaza in numele tau, ci fiecare consumator multumit care te recomanda in felul sau unic si special, context care iti confera credibilitate si notorietate.

David Aaker explica de ce se intampla acest fenomen. Fiecare cumparator are in evidenta anumite caracteristici dupa care se ghideaza in evaluarea personala a produsului oferit : performanta, caracteristici, conformitate, fiabilitate, durabilitate, serviciu, finisaj.

In privinta deciziei de a opta pentru unul sau altul dintre serviciile oferite de tine, ceea ce va urmari potentialul tau client va fi o decizie de calitate bazata pe concretete, incredere, competenta, receptivitate si empatie.

Oamenii solicita anumite servicii, cumpara anumite produse atunci cand sunt convinsi de valoarea a ceea ce achizitioneaza sau de valoarea a ceea ce pot sa devina. Multitudinea ofertelor de pe piata ii incanta si incurca deopotriva, deoarece face dificil procesul alegerii prin aparitia senzatiei de dubiu. Frecvent sunt alese acele produse si servicii pe care ei “le simt” ca fiind compatibile, cu care rezoneaza si care le declanseaza emotiile pozitive responsabile de cresterea nivelului de energie.

Daca poti oferi acel confort fizic, psihic si social vei constitui o optiune. Incearca sa identifici ce isi doresc oamenii carora li te adresezi, mai mult decat ceea ce esti pregatit sa daruiesti. Implica-te cu dedicatie, fii prezent, persevereaza si nu vei trece neobservat.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!