[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2014/12/Content.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2014/12/Content.jpg” width=”1024″ align=”none” title=”“Content is king, but marketing is queen, and runs the household.” – Gary Vaynerchuk” frame=”true” icon=”image”]
Continutul este rege, dar marketingul este regina !
In Statele Unite ale Americii, 88% din Branduri apeleaza la marketing-ul de continut si investesc in strategie 39% din bugetul total de marketing.
Astazi, marketingul de continut este regina, pentru ca nu mai inseamna doar ideea de a impresiona audienta cu ceva neasteptat. Pentru un Brand valoros continutul este rege, in sensul ca ofera utilizatorilor exact ceea ce ei cauta si ceea ce gasesc nu poate fi oferit decat de acel Brand.
Social Media exploateaza continutul rege prin intermediul marketing-ului de continut, pe care utilizatorii il gasesc cu usurinta si il viralizeaza pe retele, pentru ca se identifica cu acesta si pentru ca merita sa fie promovat.
In acest mod si Brandul devine mai cunoscut. Coca-Cola a inteles ca trebuie sa puna accent pe poveste, pe continutul rege si a inceput sa includa in planul lor de marketing povesti despre Brand apeland la storytelling.
http://youtu.be/sr_EtMhM3fg
Sursa: Adobe Marketing Cloud
Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!