Managementul timpului in Personal Branding

Mergi dincolo de LIKE pe retelele sociale
ianuarie 12, 2015
Cum sa iti verifici prezenta si performanta pe Facebook
ianuarie 18, 2015
Arata tot

Sa recunoastem deschis. O zi obisnuita ne poate oferi doar 24 de ore, timp de care fiecare dispune asa cum stie mai bine.

Ce am putea realiza mai repede din ceea ce ne-am propune pentru fiecare zi si cat s-ar concretiza de fapt la sfarsitul ei?

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-romana.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-romana.jpg” width=”1920″ align=”none” title=”Managementul Timpului in Personal Branding ” frame=”true” icon=”image”]

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-engleza.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-engleza.jpg” width=”1920″ align=”none” title=”Time management in Personal Branding ” frame=”true” icon=”image”]

Ar trebui sa luam in calcul neprevazutul si evenimentele care ne distrag de obicei.
Chiar daca nu activezi in domeniul Social Media, va trebui sa recunosti ca pierzi suficient timp pe retelele sociale, fiind distras de nenumaratele postari si oportunitatile oferite de google care iti aduce in atentie orice subiect ti-ai putea imagina.

Mass media sociala poate fi o adevarata capcana, un consumator de timp personal 24 de ore din cele 7 zile ale saptamanii.Totul se rezuma la cat de bine esti organizat, la disciplina personala,la obisnuintele zilnice de navigare la intamplare sau focusat pe un subiect de interes .

In cartea scrisa de Peter Bregman „18 minute” , gaseste-ti focusul, stapaneste distragerile, si fa lucrurile corecte, autorul marturiseste ca a fost inspirat sa scrie pe aceasta tema din necesitatea unei mai bune gestionari a timpului personal, astfel incat viata sa nu fie irosita ci petrecuta intr-o existenta cu sens.

„Ieri am inceput cu cele mai bune intentii.Am intrat in biroul meu de dimineata cu un sentiment vag despre ceea ce am vrut sa realizez.Apoi m-am asezat la laptopul meu cu un Starbucks, am verificat Facebook-ul, Twitter-ul, iGoogle si e-mail-ul. Doua ore mai tarziu, dupa o lupta cu mai multe incendii digitale si cu rezolvarea problemelor de PR ale altor oameni mi-am putut aminti cu greu ceea ce am stabilit sa realizeaz atunci cand m-am apucat de treaba.Fusesem intr-o ambuscada sociala sub amenintarea armei media.M-am gandit si am stiut mai bine…”

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-time-3-romana.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-time-3-romana.jpg” width=”1920″ align=”none” title=”Managementul Timpului in Personal Branding ” frame=”true” icon=”image”]

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-3-engleza.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-3-engleza.jpg” width=”1920″ align=”none” title=”Managementul Timpului in Personal Branding ” frame=”true” icon=”image”]

Intrebarea este legata de cat de mult ne apreciem pe noi si timpul petrecut in interesul sau in defavoarea noastra. Este timpul petrecut in social media un timp calitativ, care lucreaza in interesul meu?

In ce directie ar trebui sa ne petrecem timpul, alimentand puterea noastra sau alimentand slabiciunile noastre, accentuand diferentele, sau dezvoltandu-ne pasiunile astfel incat sa fim niste persoane de succes?

La ce se reduce durata unei zile? Cum sa procedam astfel incat la finalul unui an sa stim ca fiecare zi a contat in succesul acelui an?

Cum sa ne creem un plan zilnic in cateva minute, un pattern comportamental vis a vis de prezenta noastra pe retele sociale, 15-18 minute pe zi, care sa ne energizeze si sa ne ajute sa mergem mai departe.

Toate aceste intrebari vin pe fondul preocuparilor tale modalitatea in care intelegi sa te organizezi in fata distragerilor informationale de tot felul, astfel incat sa nu te trezesti prins in realitatea celorlalti uitand sa-ti gestionezi propria realitate temporala.

Incepe sa iti creezi o Lista cu lucruri de facut zilnic, care sa te ajute sa te deplasezi in aria domeniilor de interes pe care tu iti doresti sa pui mai mult focus .

1.Identifica subiectele care te preocupa, pe care vrei sa le rezolvi sau sa le atingi si spre care sa se indrepte atentia prioritar

2.Constientizeaza care sunt cele mai importante teme pe care vrei sa te focusezi? Nu iti alege mai mult de 5 subiecte

De exemplu : Ceea ce vreau sa mananc acum este diferit de ceea ce am mai mancat anterior?Ceea ce fac in prezent imi doresc sa fie diferit la sfarsitul acestei zile?

Strategia gestionarii timpului personal va cuprinde tot ceea ce aleg moment de moment sa fac sau sa renunt, pentru ca realizez ca nu corespunde cu ceea ce imi doresc in prezent , nu este o prioritate si poate sa suporte amanare.

Trebuie sa-mi stabilesc care sunt cele mai importante puncte pe care doresc sa ma focusez.

Una dintre provocari consta in gasirea modalitatii prin care sa nu ne irosim timpul nostru si al celorlalti. Realizarea unei liste, concentrarea voluntara asupra ei ne poate ajuta sa ne concentram maxim la distrageri minime. Totul depinde de cat de bine organizat esti, disciplinat si constient de timpul petrecut in Social Media .

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-2-romana.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-2-romana.jpg” width=”1920″ align=”none” title=”Managementul Timpului in Personal Branding” frame=”true” icon=”image”]

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-2-engleza.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Fluxymedia-Time-2-engleza.jpg” width=”1920″ align=”none” title=”Managementul Timpului in Personal Branding ” frame=”true” icon=”image”]

Unul din secretele Social Media este de a alege sa faci mai putine lucruri dar mai bine si de a alege pe cele care conteaza cel mai mult. In momentul in care te decizi asupra domeniilor respective dedica 95% din timpul tau in social media pentru aceste obiective si 5% pentru alte necunoscute care se interfereaza cu obisnuintele tale zilnice.

Aloca 1 minut pentru fiecare ora pentru refresh si reorientare. Seteaza telefonul sau calculatorul sa sune la fiecare ora si sa inceapa astfel lucrarea listata in calendar.
Gestionarea Social Media ora de ora este o disciplina dar si o stiinta. Exista platforme sociale multifocusate in acest sens.

La sfarsitul zilei cand vei inchide laptopul intreaba-te cu cate persoane ai interactionat, cate persoane noi ai cunoscut, daca au exista momente memorabile care ti-au facut placere. Constructia si mentinerea de relatii este usoara, atunci cand exista constanta. Nu este nevoie decat de cateva minute pentru a partaja o apreciere, pentru a felicita pe cineva si a oferi un multumesc.

Este greu sa rezisti la tentatia de a nu lua parte la invitatiile care curg la tot felul de Evenimente si Comunicate de Presa, la sustinerea unor Fundatii non-profit. Toate aceste lucruri neprogramate pot sa iti fure din importanta stratagica a timpului petrecut in Social Media.

Lucrul cel mai greu si mai important este sa-ti stabilesti prioritatile la inceputul zilei.
In momentul in care stii ce anume sa faci si la ce ora, sansa ca acea activitate sa fie dusa la bun sfarsit este mult mai mare.

Cand doresti sa te dedici mai mult profesiei si asta iti cam ocupa tot timpul, daca iti doresti totusi sa fii in mijlocul evenimentelor, va trebui sa delegi o parte din timpul tau sau acest timp petrecut pe retelele sociale unor profesionisti care sa te inlocuiasca , economisind astfel energie, timp si bani, alocandu-ti libertatea de a te dedica familiei dar si altor activitati si hobby-uri din viata reala.

Pentru consultanta esti invitat/a sa ma contactezi pentru Audit de Branding Personal si pentru a beneficia de Serviciile noastre personalizate de Personal Branding si Social Media.

Mult Succes!

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!