Instagram pentru micile si marile afaceri

Cum sa iti verifici prezenta si performanta pe LinkedIn
ianuarie 18, 2015
Intalniri de neworking cu Bruno Medicina Trainer, Autor si Speaker
februarie 2, 2015
Arata tot

Instagram permite oamenilor din intreaga lume sa se conecteze prin intermediul pasiunilor comune pentru surprinderea momentelor celor mai semnificative din tara lor de origine, din propria viata si afacere.

Indiferent de reteaua de socializare, oamenii cauta povesti si pretexte de interactiune, astfel incat sa-si extinda limita cunoasterii si cercul de influenta dincolo de timpul si spatiul cunoscut.

Brandurile se folosesc de aceasta platforma pentru oganizarea de concursuri de fotografii prin intermediul hashtag-ului pentru atragerea de noi fani si fidelizarea celor existenti. Concursul este un mod incredibil de conectare si angajare a interactiunilor cu noi persoane din retea permitand extinderea simpatiei pentru anumite Branduri in cadrul comunitatii de pe platforma Instagram.

Creativitatea si entuziasmul sunt incurajate sa se exprime nestingherit. Oamenii surprind si impartasesc momente importante de viata si din lume. Aici se poate experimenta vizual creativitatea individuala prin compozitii inteligente si cascadorii indraznete, pecum si scene deosebite de viata care pot constitui surse de inspiratie pentru ceilalti. Noii utilizatori invata sa isi extinda sfera de influenta si inspiratie jucandu-se constructiv cu imaginile propriilor branduri si hobby-uri, atragand noi urmaritori atat in comunitatea Instagram cat si in viata reala.

Cand ne gandim la marketing, Mercedes Benz este cunoscut pentru utilizarea creativa care se reflecta in cadrul masinilor sale si in modul in care acestia inteleg sa le promoveze in ochii consumatorilor din intreaga lume. Cand aceasta companie a considerat de cuviinta sa aduca in atentia lumii noul model de masina, Mercedez Benz a ales Instagram si Facebook pentru a-l promova prn intermediul unei campanii care punea in evidenta spiritul ludic si creativitatea. Combinarea celor doua platforme s-a dovedit a avea un impact mult mai rasunator decat daca reclama lansarii noului produs s-ar fi derulat doar pe una dintre acestea doua.

[lightbox link=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Reclama-la-mercedez-benz-pe-Instagram.jpg” thumb=”http://www.fluxymedia.com/wp-content/uploads/2015/01/Reclama-la-mercedez-benz-pe-Instagram.jpg” width=”500″ align=”none” title=”Instagram pentru micile si marile afaceri” frame=”true” icon=”image”]

In tema Instagram #ThingsOrganizedNeatly, oamenii din comunitatea fotografiilor postale frumos ingrijite si organizate, Mercedez Benz a participat cu o saltea personalizata pe spatiul careia s-au dispus intr-un mod ingenios diverse obiecte pentru a se dovedi utilizatea noului SUV.

Mercedez Benz a primit ajutorul fotografilor si a ambasadorilor de brand pentru a crea o noua tema # GLAPacked si a rugat utilizatorii sa le raspunda la intrebarea : „Ce ar ambala in GLA-ul lor . Rezultatele fotografice au fost pe masura asteptarilor reusind sa atraga implicarea mai multor persoane care s-au decis sa participe.

Indiciile au aratat ca publicitatea pe Facebook si Instagram este mai puternica decat derularea unei campanii independente pe oricare din ele.Specialistii din Social Media sunt incantati de rezultatele colaborarii cu Mercedez Benz si in prezent lucreaza si cu alte Branduri in campanii de cross-platform.

Multe Branduri apeleaza la Instagram pentru construirea gradului de constientizare prin intermediul unor serii de fotografii in diferite nuante si tendinte: in culori naturale, in culori retro, albite de soare prin aplicarea anumite filtre.

Instagram este mediul perfect pentru naratiunile vizuale, de aceea campaniile vizuale cu implicare la actiune sunt foarte bine receptionate in acest mediu. Cand setezi un filtru , ai posibilitatea de a vizualiza pictograma cheie cu instrumentele potrivite puse la dispozitie pentru a fi explorate.

Introducerea serviciilor video Hyperlapse pe Instagram a permis surprinderea serviciilor in miscare ale diferitelor Branduri pentru transmiterea mesajelor potrivite publicului interesat si fidelizarea acestuia prin coimplicare.

Prezentarea detaliilor modului in care se prepara retetele din restaurantul preferat sau a modului in care se pescuieste pestele din farfurie, modul in care se impacheteaza coletul din firma de cosmetice sau de imbracaminte a Brandului cunoscut si admirat sunt numai cateva exemple pentru a-ti face o idee despre ceea ce se petrece pe Instagram care lucreaza inteligent in favoarea persoanelor care stiu ce vor sa trasmita.

Platforma a dezvoltat o serie de instrumente creative pentru a regla luminozitatea, contrastul, saturatia, caldura dar si alte atribute specifice pozelor pentru a fi percepute intr-o maniera cat mai atractiva. Inspiratia creativa si modul in care aceste fotografii ii fac sa se simta pe utilizatori este ceea ce conteaza pentru creatori si acesta este motivul pentru care focusul este permanent pe imbunatatirea calitatii imaginilor stiindu-se ca o imagine transcende cuvintele prin universalitatea mesajului.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!