De ce Brandul Personal conteaza

Rolul site-urilor anti-Brand si efectele NDJ – Negative Double Jeopardy
martie 28, 2015
Cum sa iti construiesti un Brand Personal
martie 28, 2015
Arata tot

Cea mai importanta este promisiunea care acopera anumite nevoi ale audientei tale. Gandeste-te numai la marci de top si promisiunile lor imediate : McDonals, Coca-Cola, Budweiser, Ford, Apple, MetLife

Deja se activeaza in minte ceea ce poti obtine optand pentru aceste Brand-uri. Dintr-un alt punct de vedere, un Brand este o combinatie specifica de logo, cuvinte, tipuri de font-uri, design, culori, personalitate, pret, servicii. Este de asemenea un pachet de atribute .

Cand spui Volvo, primele asocieri nu vor intarzia sa apara „bine construit”, „confortabil”, „suedeza” si mai presus de toate siguranta. Exista sub-branduri iPhone si iPad care dobandesc aura de Brand mama.

Achizitionarea unui anumit Brand comunica informatii despre acea persoana si despre preferintele ei.
Este nevoie de mult timp, bani si de o munca foarte grea pentru a construi si mentine Branduri mari, despre care poti scrie volume si care sunt definite in doar cateva silabe.

Daca iti doresti sa-ti dezvolti Brand-ul, ultimul lucru ar fi sa urmezi calea batuta. Marca ta va fi memorabila datorita lucrurilor mici si va reprezenta prescurtarea a tot ceea ce reprezinti Tu.

Sursa : Forbes

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!