Diferenta dintre branding si marketing

Personal Branding pentru contabili
martie 29, 2015
Cum sa iti verifici blog-ul pe Pinterest
martie 30, 2015
Arata tot

Marketing-ul consta in promovarea activa a unui produs sau serviciu.Este o tactica de transmitere intensiva a unui mesaj pentru a obtine rezultate in vanzari.„Cumpara acest produs, alege acest serviciu pentru ca al meu, pentru ca este mai bun decat al oricarui altcuiva! „.

Acest lucru nu este Branding. Branding-ul ar trebui sa preceada si sa stea la baza efortului de marketing, el exprima valoarea de necontestat al unui produs, serviciu sau a unei persoane. Este o comunicare de atribute si valori care il fac atat de special.

Un Brand va incuraja achizitionarea unui produs si va sustine procesul de vanzare sau activitatea de marketing, dar nu va insista intr-un mod explicit sa fie achizitionat, nu va transmite mesajul insistent : „Cumpara-ma!”. Ceea ce comunica Brandul este : „ Aceasta este ceea ce reprezint. Daca esti de acord, daca ma vrei, ma poti cumpara, ma poti sustine si chiar recomanda prietenilor tai „.

Branding-ul este strategic. Marketing-ul este tactic. Marketing-ul poate contribui la promovarea unui Brand, insa Brand-ul are o mai mare anvergura si insemnatate decat efortul special de marketing. Brandul reprezinta ceea ce mai ramane in mintea consumatorului dupa ce produsul dispare. Este ceea ce completeaza asocierile din mintea ta la achizitionarea unui produs sau serviciu.

Brand-ul este ceea ce determina daca vei deveni un client fidel sau nu al acestuia. Reclamele insistente te-ar putea convinge sa cumperi la un moment dat o anumita marca de masina si poate ca va fi prima masina straina detinuta vreodata, dar daca este o marca cu adevarat grozava, o vei alege si la urmatoarea achizitie auto pentru tot restul vietii tale.

Brandul este alcatuit din mai multe elemente . Foarte importanta este experienta traita cu aceasta marca.

Iti confera incredere?
Te face sa te simti in siguranta?
Producatorul continua sa isi respecte standardele de calitate?

Marketing-ul activeaza decizia de cumparare, insa Branding-ul ii face loiali pe cumparatori indiferent de nivelul de pregatire si de educatie.

Branding-ul este vital pentru succesul oricarei afaceri, este factorul care determina loialitatea clientilor pe termen lung, ofera o viziunea succesului si garantia calitatii .

Sursa : James Heaton , Tronvig Group

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!