Personal Branding pentru artisti

Cum sa iti construiesti un Brand Personal
martie 28, 2015
Personal Branding pentru contabili
martie 29, 2015
Arata tot

FLUXYMEDIA PROMOTION a creat pentru tine pe FACEBOOK Grupul profesional PICTORI ROMANI CONTEMPORANI – ARTA CONTEMPORANA ROMANEASCA. Pentru a deveni membru al acestui Grup de Pictori Romani Clic AICI!

Exista mai multe motive pentru care nu reusesti sa iti vinzi arta :

• Utilizatorii nu te plac
• Utilizatorii nu te pot gasi
• Utilizatorii nu stiu ca existi

Nu am mentionat deloc faptul ca utilizatorii nu ar achizitiona arta pentru ca nu ar avea bani. Daca esti un artist care se lupta sa isi vanda creatiile gandeste-te care dintre aceste motive ar putea fi valabil in cazul tau.

Daca nu te plac nu este sfarsitul lumii. In viata nu reusim sa obtinem reactiile dorite din partea celorlalti. Suntem responsabili pentru ceea ce facem noi. Nu inseamna ca trebuie sa te schimbi complet, insa ar putea insemna ca ai si alte optiuni pentru a obtine feed-back-ul dorit.

• Cauta un alt auditoriu , gaseste-te nisa careia sa i te adresezi
• Schimba strategia de Branding, redefineste-te astfel incat audienta ta, clientii tai sa se poata identifica cu tine si produsele sau serviciile oferite

Indiferent daca iti cauti sau nu o piata noua, trebuie sa fii interesat/a in primul rand de crearea unei imagini personale credibile si aliniate cu valorile pe care le reprezinti. Nu trebuie sa fii o vedeta internationala . Ca artist esti deja un Brand, mai mult sau mai putin valorizat, mai bine sau mai putin bine conturat.

De cate ori nu ai auzit de persoane care merg in galeriile de arta pentru a se delecta cu expozitiile unor celebritati despre ale caror opere sau stil nu stiu mai nimic. Ele nu sunt de fapt interesate de operele artistului respectiv, ci mai degraba de asocierea cu rafinamentul si elitismul pe care il au persoanele cunoscatoare.

Fiecare Brand are o poveste. Poti alege sa iti scrii singur/a aceasta poveste sau sa rogi pe cineva cu experienta sa te descrie asociind povestea cu valorile si etica ta.

Daca nu te pot gasi? Te-ai gandit vreodata la faptul ca poate nu utilizezi canalele de transmitere a informatiei potrivite? Esti usor de gasit, sau oamenii pot ajunge la tine din intamplare ? Site-ul sau blog-ul tau au un nume usor de retinut? Folosesti pliante, carti de vizita cand mergi la targurile de profil? Pastrezi legatura si faci follow-up clientilor mai vechi? Esti prezent la evenimentele din domeniul tau de activitate?

Daca utilizatorii nu stiu ca existi? Incepe sa te gandesti cum sa patrunzi pe alte piete, ce strategii sa adopti pentru a adera la noi grupuri si comunitati si a-i face atenti de valoarea operelor tale.
Expui in galerii? Participi la spectacole? Pastrezi legatura cu proprietarii de galerii ? Ai intotdeauna la tine carti de vizita? Esti pe Twitter, Pinterest, Facebook , LinkedIn sau Google plus, ori Youtube si pe Forumurile de Arta? Ai un site dedicat artei asociat numelui tau? Te asociezi cu alti artisti pentru a-ti extinde vizibilitatea si in alte medii?

Daca analizezi cu atentie care este veriga slaba din cele trei directii pe care le acoperi mai bine sau mai putin bine, s-ar putea sa descoperi raspunsul la framantarile tale . Vei putea sa iti elaborezi un nou plan de actiune pentru a-ti valorifica arta .

Sursa : theabundantartist.com si Cory Huff

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!