Personal Branding pentru contabili

Personal Branding pentru artisti
martie 29, 2015
Diferenta dintre branding si marketing
martie 29, 2015
Arata tot

Daca esti contabil esti obisnuit cu evidenta actelor firmei tale dar si a clientilor pe care ii ajuti.
Incearca sa-ti imaginezi ca altcineva iti tine contabilitatea prezentei sau absentei de pe retelele sociale. In Romania sunt multi profesionisti care isi ofera serviciile in acest domeniu. A fi bun in domeniul tau este o cerinta minima si necesara, dar ce trebuie sa faci pentru a iesi si mai mult in evidenta pe piata din Bucuresti si de ce nu din Romania?

Probabil ca ai macar un profil pe o retea de socializare, insa nu acorzi importanta cuvenita profesiei care iti asigura traiul zilnic. Dincolo de necesitatea socializarilor obisnuite, scopul platformelor de socializare este acela de a ne valoriza pe fiecare individual in cadrul comunitatilor din care facem parte.

In functie de natura informatiilor pe care le vei furniza prietenilor virtuali, dar si altor utilizatori din mediul online care ar putea sa iti devina potentiali clienti, vei fi perceput/a si recunoscut cu fiecare noua postare in directia controlata de tine.

Daca ti-ai propus sa fii apreciat pentru latura ta sociala mai mult decat pentru cea profesionala, exista platforme de profil si vei primi acel feed-back in functie de timpul petrecut si calitatea postarilor.

Daca insa ai inteles ratiunea acestor retele sociale, multiplele lor posibilitati profesionale si infinitele oportunitati de afacere, daca te-ai orientat deja catre aceasta directie la modul intuitiv fara sa ai in minte informatii legate de Reputatie sau Branding actionezi deja in directia materializarii visurilor tale profesionale.

Angajatorii si clientii sau colaboratorii tai viitori sunt deja in online. Ceea ce iti ramane de de facut este sa acoperi aceasta nevoie de servicii contabile lasandu-te cunoscut, construindu-ti Brandul de profesionist demn de incredere. Simpla etapa a postarii anunturilor de oferte de servicii la mica publicitate este perimata si neprofesionista, arata graba si mai degraba disperarea castigarii unui client in cautarea unei oferte de ultim moment sau inabilitatea lucrului cu platformele sociale sau lipsa de disponibilitate pentru a investi in tine, in Brandul de contabil profesionist care gandeste strategi si pentru viitor.

Cu siguranta nu iti doresti un client ocazional, ratacit pe site-urile de anunturi care isi doreste o declaratie fiscala de ultim moment.Ai sa fii surprins/a dar pana si aceia, multi din ei iti verifica numele si prenumele pe motoarele de cautare.

Poate ca iti doresti o colaborare cu o firma mare sau un client stabil si serios. La randul lor, nici clientii nu mai sunt ceea ce au fost, compara preturi, cauta referinte pe internet despre persoanele carora le incredinteaza banii si actele. Se ajunge in situatia in care contabilii care deja au clienti, dar investesc si in prezenta online au mai multi clienti, pentru ca acestia ii recomanda altora sau le ofera feed-back online care le creste rating-ul de incredere, le consolideaza reputatia, in timp ce contabilii anonimi inca mai cauta oferte last minute pe internet.

Atat in viata virtuala ca si in cea viata reala ceea ce functioneaza este increderea si recomandarea in baza unor experiente placute, prompte, profesioniste si avantajoase.

Aceste referinte cresc exponential afluxul clientilor care solicita serviciile persoanelor investite cu un capital de incredere. Nu intamplator site-urile care ofera spre comercializare diverse produse, pun la dispozitie forumuri in care clientii sa-si exprime multumirea sau nemultumirea pentru serviciile si produsele oferite. Aceste recomandari sunt garantul unor servicii si produse viitoare.

Poti incepe prin a posta pe propriul Blog, informatii despre tine si din domeniu.Poti oferi consultanta gratuita utilizatorilor pe Blog dar si pe alte site-uri si forumuri de contabilitate.
Vei incepe prin a-ti configura profil ca profesionist pe LinkedIn, completandu-l cat mai amanuntit, pe alte platforme pe care le stapanesti, urmand ca in viitor sa te extinzi.

Vei avea in vedere ca periodic, in multitudinea postarilor sa introduci si articole despre contabilitate, solutii, probleme, anuntarea perioadelor de depunere a declaratiilor incarcate de pe Blog-ul tau si distribuite si pe celalalte site-uri pentru a-ti creste traficul pe Blog si pentru a aduce utilizatori noi spre tine si afacerea ta.

Ajuta neconditionat , oferind raspunsuri la problemele de natura contabila, financiara prietenilor virtuali cu care socializezi atat public cat si in privat, prin intermediul chat-ului.Construieste-ti o Pagina Profesionala pe Facebook si/sau Google Plus, deschide un Grup pe LinkedIn sau adera la Grupurile care au acelasi interes cu tine.Vei fi surprins/a de efectele pe care le poate genera actiunea planificata cu scop in directia profesionala care a fost probabil neglijata in favoarea celei de socializare.

Toti acesti mici pasi, iti vor completa Cv-ul pe care vei fi nevoit sa il depui la un moment dat. Brandul personal dicteza modul in care oamenii raspund si se comporta cand reunesc toate informatiile care te definesc: modul in care vorbesti, te imbraci, felul in care scrii email-uri si postezi anunturi, continutul postarilor, tipul fotografiilor.

Avand o profesie care implica lucrul cu oamenii este important sa construiesti un Brand care incurajeaza oamenii sa socializeze cu tine, si sa iti solicite serviciile tie si nu altcuiva. Pentru a ramane in mintea utilizatorilor ca profesionist si nu doar ca un simplu partener de socializare,
posteaza periodic informatii din industrie, fara sa plictisesti insistand cu auto-promovarea.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!