Cum sa iti promovezi Site-ul

Branding pentru TED Talks
iunie 1, 2015
Riscul supraexpunerii pe internet
iunie 8, 2015
Arata tot

Site-ul personal sau al afacerii tale va reprezenta interfata cu care te vei infatisa lumii. Nu este nevoie de mai mult de cateva secunde pentru a aprecia compania, produsele sau serviciile oferite de o alta persoana, de aceea designul ales, modul in care este formulat continutul reprezinta o componenenta esentiala a strategiei de Branding Personal.

La o simpla parcurgere a postarii, utilizatorii se pot sau nu regasi in oferta promovata, in mesajul pe care incerci sa il comunici, in promisiunea emotional-cognitiva a strategiei de branding.
Prezentarea atractiva, oferta avantajoasa a serviciilor si produselor, comunica cine esti tu ca persoana, credibilitatea ta.

Gandeste-te la o strategie pe termen mediu si lung, pentru o prezenta de durata in optiunile celor care iti vor vizita site-ul.

ANALIZEAZA industria din care faci parte, concurenta si publicul tinta

• Cine vor fi vizitatorii tai online?
• Care sunt asteptarile lor?
• Ce le poti oferi?
• Cat de accesibil sunt aceste produse explicate?
• Este un pret rezonabil pentru categoria ta de servicii?
• Care va fi abordarea ta? Vei alege o strategie emotionala , intelectuala sau le va imbina pe amandoua?

OBSERVA-TI COMPETITORII

• Cum poti oferi ceva diferit de ceea ce ofera in mod obisnuit competitorii tai?
• De ce ar trebui viitorii tai clienti sa te solicite pe tine si nu pe altcineva ?

ANALIZA INDUSTRIEI

• Care sunt tendintele in Romania in domeniul tau de activitate?
• Daca ar fi sa faci o descriere a personalitatii tale si a profilului de business ce atribute ai alege : sobru, tehnic, ludic, creativ.
• Cum ai putea aplica stilul tau de personalitate si modul in care ti-ai proiectat afacerea intr-un Brand Verbal si Vizual astfel incat sa te reprezinte?

Odata clarificate aceste aspecte concentreaza-te pe o anumita nisa care ar putea corespunde trebuintelor pe care poti sa le acoperi intr-un mod fericit, astfel incat si tu si clientii tai sa fie multumiti. Cu cat nisa este mai specifica, cu atat concurenta va fi mai redusa, insa va trebui sa ai clarificat acest concept si sa reusesti sa il transmiti celor care te cauta.

Datorita usurintei cu care oamenii pot verifica si compara preturile diferitelor produse si servicii, valoarea estimata pentru produsele si serviciile tale va trebui sa atinga acel nivel de echitate care sa convinga viitorii tai clienti sa te abordeze.

Empatizeaza cu nevoile viitorilor solicitanti de produse si servicii si concepe o schema foarte simpla de organizare a informatiilor despre site. Posteaza pe prima pagina informatii despre specificul activitatii, despre posibilitatile de achizitionare si accesul catre formularul de comanda. Navigarea simpla si directionata, comunica utilizatorului ca esti bine organizat si strategic, sporind nivelul de incredere in competenta afisata.

Un mesaj coerent si inteligent pe site, creeaza in mintea consumatorului perceptia de companie organizata. Consumatorii sunt astazi mai vizuali ca oricand, de aceea culorile, asezarea in pagina, logo-ul, dimensiunea imaginilor, alinierea textului nu vor scapa neobservate. Senzatia de calitate va fi generata de perceptia intregului produs reflectat in experienta interactiunii online cu site-ul si Brandul.

Daca raspunsul emotional va fi unul pozitiv, utilizatorii vor reveni pe site si chiar vor achizitiona produse in mod repetat. Alege un site aerisit si organizat in defavoarea unuia plin de reclame si banere care distrag agresiv atentia de la mesajul propriu-zis.

Cu cat site-ul este mai aglomerat cu imagini si video , se va incarca mai greu la accesul de pe dispozitivele mobile si sansele tale de a fi gasit se vor reduce considerabil. Concentreaza-te pe cuvinte ancora, pe mesaje care ar putea atrage atentia rapid si care ar putea acoperi trebuinte din industrie .Evita fundalurile inchise si efectele speciale care distrag atentia in alte directii decat cele dorite de tine.

Surse : Entrepreneur.com, John Williams

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!