Cum sa faci diferenta intre Nume si Branding

Riscul supraexpunerii pe internet
iunie 8, 2015
Cum sa creezi o diferenta de perceptie prin alegerea fonturilor
iunie 10, 2015
Arata tot

Prima alegere se refera la identitatea acelei afaceri sau persoane, cea de-a doua alegere la personalitate.

Pentru a transmite mesajul tau in numele brandului gandeste-te la :

• o descriere a domeniului de activitate sau a preocuparilor, cand Brandingul Personal este despre tine ca personalitate

• cateva linii directoare despre intentiile de afaceri si personale, reunite in propozitii scurte si clarificatoare

• un logo personalizat bine conceput

• un design intuitiv care se integreaza perfect in mesajul Brandului

• carti de vizita, pliante, butoane de acces catre celalalte platforme de socializare

• directii integrate de social media : profile personalizate si/ sau ale afacerii pe LinkedIn, Twitter, Facebook, Google Plus, Pinterest, Youtube,Tumblr.

Comunicarea trebuie sa fie prietenoasa sau formala, de divertisment sau educationala dupa specificul activitatii transmis de „vocea” de Brand.

Ceea ce trebui sa stii este ca denumirea unei afaceri creeaza identitatea acelei afaceri, o aduce in constiinta publica, insa Branding-ul afacerii ii transmite personalitatea.

Procesul de taxonomie consta in gasirea „titlului” potrivit activitatii desfasurate, iar marca, povestea din spatelele produsului. Aceste detalii vor construi credibilitatea si dorinta interactiunii cu cel care ofera aceste produse si servicii. Ceea ce intereseaza nu este atat afacerea in sine ci interesul pentru tine ca om, ca personalitate.

Se creeaza un transfer emotional odata cu achizitia a ceea ce oferi. De aceea Brandul Personal este activul tau care lucreaza in interesul tau in absenta.

Inainte de a te opri la primul nume de afacere care iti vine in minte, incearca sa construiesti o poveste de marketing prin cuvinte care sustin mesajul de brand si pozitionarea in randul competitorilor:

• Care este mesajul profund pe care afacerea ta il ofera?

• Este accesibil ? Este inteligibil ?

• Poti construi o poveste credibila si convingatoare in jurul produselor si serviciilor afacerii?

• Ai convingerea ca se vor gasi adepti sa te urmeze ?

Daca te vei simti inspirat, Brandul tau ar putea fi urmatoarea alegere de succes din viitorul apropiat. Potrivit SBA, peste 600.000 de firme noi incep in fiecare an. Cu un astfel de mediu concurential, nu este suficient sa ai un nume usor de retinut si creativ.

Afacerea ta este o poveste care trebuie sa dospeasca si sa creasca in fiecare zi. Invita posibilii clienti si fani fideli sa te insoteasca in aceasta calatorie personala, astfel incat sa aiba rabdarea sa treaca dincolo de copertile enciclopediei numite „TU”.

Conceptul de Branding creeaza notiunea de angajament care incepe din momentul lansarii produsului pe piata prin furnizarea de mesaje convingatoare si se finalizeaza cu actiunea concreta
a ceea ce poti sa oferi, prin feed-back-ul clientilor.

Numele unei afaceri reprezinta piatra de temelie a Branding-ului, dar nu si intreaga afacere. Foarte multi initiatori de domenii nu acorda importanta cuvenita taxonomiei alese si se multumesc cu nume caraghioase sau poate promitatoare, dar nu investesc in promovarea lor, in construirea din jurul acelor optiuni.

Branding-ul Personal, dar si al oricarei afaceri profesionale necesita un grad de gandire prealabila si de expertiza pentru a atrage publicul tinta si pentru a obtine rezultatul pe care ti-l doresti.

• Am ales un nume memorabil de afacere sa ma reprezinte?

• Creeaza curiozitate si dorinta de interactiune?

• Numele ales, va fi retinut si il va determina pe cel care ma va gasi pe internet sa se reantoarca si sa-mi viziteze pagina, pentru a interactiona mai bine cu continuturile, produsele si serviciile mele?

Branding-ul afacerii este mai mult decat un „salut” , o simpla interactiune accidentala cu Blog-ul, cu Site-ul. Este povestea reantoarcerii pentru o noua experienta gratificanta si inceputul crearii unei relatii pe termen lung, care se bazeaza pe loialitatea celui care te descopera pe retelele sociale, sau chiar in mediul tau creativ pe Blog-ul personal.

Petrece timp si energie pentru a investi cu adevarat in valorile in care crezi si pe care vrei sa le promovezi pentru ca fiind credibil, oamenii te vor urma si te vor alege.

Alte Surse :Tungsten Branding.com

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!