Cum sa te promovezi pe YouTube daca esti artist

Flowing to Success -The F.L.O.W. System cu Bruno Medicina
iunie 14, 2015
Psihologia apelului la actiune
iunie 26, 2015
Arata tot

FLUXYMEDIA PROMOTION a creat pentru tine pe FACEBOOK Grupul profesional PICTORI ROMANI CONTEMPORANI – ARTA CONTEMPORANA ROMANEASCA. Pentru a deveni membru al acestui Grup de Pictori Romani Clic AICI!

Daca ai talent nativ, ai avut experiente in lumea muzicala, tehnologia de astazi iti permite sa fii in atentia publicului fara ajutorul unui producator inaccesibil. Numarul de share-uri, de like-uri si subscriberi iti va furniza feed-back-ul de care ai nevoie pentru a ajunge in lumina reflectoarelor.

Vocea incontestabila, aprecierea liniei melodice, succesul la public te pot transforma prin perseverenta si charisma intr-un produs de marketing dorit si ofertele nu vor intarzia sa apara.

Mentalitatea romaneasca nu este una de Self Made Artist. Am fost mult prea mult timp sub influenta educatiei estice care confera valoare prin certificari si diplome in majoritatea domeniilor de activitate. De obicei debutul artistic se realizeaza in cadrul unor emisiuni tv, in cadrul concursurilor, sau in urma recomandarilor venite din partea unui artist consacrat care legitimeaza talentul tinerilor aspiranti.

Necunoasterea unui producator nu este un motiv de deziluzionare, insa daca te simti capabil sa oferi publicului de pe platformele de socializare un produs de calitate, sansele de viralizare pe celalalte retele sociale sporesc considerabil.

Youtube este interconectata cu Google. Platformele sociale permit preluarea rapida a acestor inregistrari. In plus, Youtube si-a imbunatatit optiunile puse la dispozitie in adaptarea inregistrarilor si ajustarea lor asfel incat produsul final sa il incante nu numai pe creator, dar mai ales pe beneficiari. S-ar putea spune ca un intreg studio de inregistrare iti este pus la dispozitie, astfel incat tu sa faci o diferenta prin incarcarea unui anumit videoclip.

De asemenea nu este suficient sa il pui la dispozitie intr-o calitate inalta, el trebuie adnotat si valorizat cu ajutorul cuvintelor cheie, astfel incat sa poata fi gasit usor pe motoarele de cautare din interiorul platformei, dar si in exterior.

Stiai de exemplu ca Kina Grannis are mai multe vizualizari pe Youtube in Quezon City, Filipine decat in orice alt oras din lume, sau ca trupa rock americana formata in Atena, Alabama Shakes este accesata mai mult in Sao Paulo?

Formatul Music Insights din interiorul Youtube isi propune sa promoveze mai bine artistii atat in interiorul cat si in exteriorul Youtube-ului. Music Insights ofera o imagine de ansamblu cu orasele din intreaga lume, in care se afla cele mai populare piese ale unui artist si continutul personalizat pentru a se alcatui o imagine completa in privinta modului in care fanii se implica in muzica de pe Youtube.

Exista mai multe modalitati pin care aceste date oferite de platforma sunt puse in slujba artistului.
Inregistrarile te pot ajuta sa iti propulsezi cantecul catre un post radio, poate fi o resursa pentru anuntarea unui turneu si pentru configurarea geografica a concertelor in functie de interesul fanilor tai. In baza acestui insight si a propriilor intuitii poti sa te lansezi intr-o noua directie de compozitie sau lansare cu ajutorul aprecierilor fanilor.

Music Insights ofera date pentru mai mult de 10.000 dintre cei mai populari artisti de pe Youtube si Google. Youtube se pregateste sa faca accesibil acest instrument de promovare in 22 de limbi.

Crearea unui brand personal individual, sau a unui brand pentru formatie, este posibil in contextul dezvoltarii social media si al existentei unui numar mare de canale de distributie video, incat acestea sa ajunga la un numar cat mai mare de fani.

Daca esti un cantaret solo, sau faci parte dintr-o formatie, gandeste-te care ar putea fi stilul si ritmul melodiei care ar putea sa placa, de pe urma careia sa poti face si bani. In aceasta industrie, ca in multe altele, accentul se pune pe oferirea unui sentiment de fericire la toate nivelurile, in cazul melodiilor crearea unor piese care sa placa foarte mult, sa fie cautate si cerute pe posturile radio, sa aiba multe vizualizari pe Youtube.

Nu este suficient sa ai piese care sa placa, accesibilitatea fanilor a schimbat modul in care te raportezi la ei. Trebuie sa raspunzi intrebarilor, sa oferi feedback atunci cand esti abordat/a pe platforma. Orice cuvant, orice gest din cadrul melodiilor te reprezinta, este imaginea ta ca brand muzical. Gandeste-te bine cum doresti sa fii perceput/a.

In momentul in care fanii indragesc o melodie, nu numai ca asteapta nerabdatori melodia urmatoare, doresc si sa cunoasca mai multe detalii despre tine si despre stilul muzical. Pentru a nu-i dezamagi, trebuie sa intelegi care este categoria muzicala in care te incadrezi. Cine esti? Care este stilul tau muzical?

Melodiile tale au un mesaj? Se adreseaza fiecarei fiinte luata individual, sau ai mesaje mai generale care vorbesc despre provocarile vietii. Pentru a atrage atentia trebuie sa iti stabilesti clar stilul muzical si mai ales cu ce anume vii diferit pe piata muzicala.

Fiindu-ti clar acest pas, gandeste-te apoi care este audienta ta, care sunt nevoile ei, ce isi doreste publicul si cum il vei multumi cu melodiile tale. Brandul tau este imaginea perceputa de spectatori. Ei trebuie sa stie clar la ce gen muzical sa se astepte, cand te asculta. Fii cat mai autentic si incearca sa nu-ii dezamagesti!

Chiar daca esti extrem de talentat, daca nu te promovezi in aceasta era tehnologica, nu ai cum sa te faci remarcat. Inaintea caselor de discuri, publicul este primul tau juriu. Scopul tau este sa fii gasit pe cat mai multe retele sociale, in special cele video.

Vei avea succes, vei avea un Brand apreciat daca oamenii vor considera valoros ceea ce le vei oferi. Nu este suficient sa ai ambitii mari. Daca vei gasi calea de a te face placut, cu mesajul muzical potrivit, tot mai multi oameni se vor entuziasma de energia pe care o iradiezi in exterior, de modul in care interactionezi cu ei.

Brandul personal este rezultatul unei calatorii de sine, la capatul careia vei primi ceea ce iti doresti: aplauzele si interesul caselor de discuri. Este singura cale de a deveni faimos, procesul individual al perseverentei si promovarii valorii personale.

Fanii sunt in cautarea vizionarilor capabili sa transmita experiente emotionale intense cu care sa se identifice si de care sa-si aminteasca fredonand anumite versuri. Pozitioneaza-te alegandu-ti un stil muzical inconfundabil si vei fi remarcat/a.

Stabileste-ti audienta, unde ai putea sa o gasesti, cum ar arata clientul ideal care ti-ar cumpara albumul, ar veni la conecerte si te-ar recomanda unui alt prieten. Intelege care este audienta si exploateaza aceasta oportunitate de promovare prin canalul Youtube prin stabilirea de cuvinte cheie, in functie de care sa fii gasit/a la cautari.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!