Personal Branding pentru medici

Cum sa ai un profil profesional pe LinkedIn
iulie 17, 2015
Lansare Trusa de Bunastare a Familiei
iulie 28, 2015
Arata tot

Informatiile despre sanatate care circula pe internet combinate cu canalele de social media: LinkedIn, Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest au creat o noua generatie de pacienti, mai informati, mai pretentiosi care au asteptari calitative din partea medicilor in privinta serviciilor medicale atat in mediul offline, cat si in mediul online.

Puterea consumatorului de produse si servicii odata cu dezvoltarea tehnologica nu mai poate fi contestata si nici ignorata. Orice medic care se respecta acum, stie ca specializarea si vechimea intr-un anumit domeniu de activitate nu mai reprezinta o conditie suficienta pentru a-si consolida reputatia si pentru a-si mentine un aflux de pacienti in cabinetele medicale.

Nici pacientii nu mai sunt ceea ce erau inainte. O noua generatie de pacienti de varste diferite isi alege medicul si serviciul medical printr-o simpla interogare a cuvintelor cheie de pe internet, culege informatii din alte surse avizate in privinta propriilor afectiuni, tratamentelor si serviciilor.

Competitivitatea este mult mai reala acum si mai ales pe internet unde clientul este suveran, pentru ca el este cel care isi alege in mainile cui sa-si incredinteze realizarea investigatiilor si tratamentul.

Avand in vedere aceste mize, reputatia profesionala nu mai poate fi lasata la voia intamplarii. De aceea nu permite altora sa te defineasca pe internet in lipsa unor date despre competentele tale.

Acorda importanta modului in care te prezinti in online in fata colegilor, prietenilor, pacientilor, potentialilor angajatori. Admite faptul ca nu iti mai poti permite sa ignori internetul ca resursa de informare.

Beneficiile, oportunitatile de colaborare nu vor intarzia sa apara daca vei investi progresiv, periodic in crearea unei prezente pe platformele de socializare, dar si pe site-urile profesionale.

Adevarul este ca ne petrecem vietile profesionale si intreaga noastra cariera pentru construirea si protejarea unui activ valoros, propriul nostru Brand, care este numele si renumele nostru.

In conditiile in care majoritatea medicilor nu sunt nici macar constienti de necesitatea de a-si construi si apara reputatia in online, alti colegi de breasla deja se lupta cu amenintari si atacuri la persoana lor venite din partea unor pacienti nemultumiti, recalcitranti care ii defaimeaza sub protectia anonimatului.

Este foarte usor sa faci rau unei persoane care nu se poate apara, daca aceasta nu are un capital de imagine care sa contrabalanseze aceste proiectii negative la adresa ei. Social media si informatiile online sunt inglobate in cultura locala si globala.

Consumatori tot mai informati, inclusiv contribuabilii, folosesc deja internetul pentru a cerceta potentialii furnizori de servicii medicale. Ii poti recunoaste usor pe forumurile medicale.

Este nevoie de o viata intreaga pentru a construi o reputatie si de un singur comentariu rau intentionat pe Blog, pe Site, pe Facebook, Twitter sau Linkedin, care multiplicat sa iti afecteze imaginea si credibilitatea profesionala.

Acest lucru este foarte posibil deoarece in comunicarea online, transmiterea informatiei, mai ales a aceleia cu conotatii negative este masiva, iar anonimatul poate alimenta comentariile rauvoitoare.

Daca esti deja o prezenta pe multe alte retele si ai postari si feedback-uri pozitive, toate acestea vor contrabalansa informatiile asupra carora nu ai control. Nici n-ai avea cum! Permite oamenilor sa te cunoasca, construindu-ti o imagine profesionala pe internet.

Social Media este un instrument puternic de promovare care te ajuta să iti construiesti relatii cu pacienti noi si sa aprofundezi conexiunile cu oamenii care te cunosc deja.

Traim intr-o epoca interesanta, intr-o perioada de accelerare rapida a modului in care este receptionata si transmisa informatia in orice domeniu, inclusiv cea in domeniul medical. Chiar daca nu esti mare fan al acestei experiente virtuale, competitia ta nu este de aceeasi parere.

Usurinta acestui proces de promovare este datorata progresului tehnologic, de aceea multe cadre medicale au inteles fenomenul si si-au adaptat strategiile de comunicare la spatiul public virtual.

Profesionistii investesc in construirea si dezvoltarea unei prezente online pozitive, pe care o considera o componenta in calea succesului afacerii personale si a carei monitorizare poate aduce oportunitati nesperate de cariera si publicitate, prin dezvoltarea de strategii de marketing.

Te invitam sa parcurgi oferta si serviciile noastre. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!