Despre aparente si esente in promovarea personala

Charisma in vanzari cu Bruno Medicina si Boardbreaking
noiembrie 2, 2015
Promovarea afacerii si brandului personal prin marketing online pe Twitter
noiembrie 8, 2015
Arata tot

Cameron Russell se lanseaza intr-o discutie despre aparente si esente, intr-o confesiune pe care m-am gandit sa o propun pe blog pentru a contribui la constientizarea a ceea ce suntem cu adevarat si a ceea ce ne dorim sa aratam lumii, chiar daca natura ne-a inzestrat cu niste atribute care ne confera anumite avantaje fara prea multe eforturi.

Cameron Russell – Modul in care arati nu inseamna nimic. Credeti-ma sunt model…

„Buna, ma numesc Cameron Russell si pentru o vreme am fost mdodel, de fapt pentru 10 ani…imaginea este puternica, dar in egala masura imaginea este superficiala. Am transformat ceea ce tocmai gandeati despre mine in doar sase secunde. In aceasta fotografie in care sunt cu un partener, nu aveam nici un iubit in viata reala. M-am simtit total inconfortabil sa pozez si sa am anumite atitudini vis a vis de partenerul meu din sedinta foto.

Aveam si un sentiment de inconfort si in ceea ce priveste mica operatie estetica pe care tocmai o suferisem de curand. Sunt detalii foarte mici, dar care transforma modul in care aratam. De multe ori felul in care aratam, la modul superficial are un impact urias in vietile noastre. Am sa fiu sincera cu voi, in industria mea sunt considerata o fata frumoasa si sexy.

Intrebarea obisnuita este de obicei : ” Cum ai ajuns model? ” sa zicem ca am castigat la loteria vietii si am mostenit niste trasaturi, desi selectia in aceasta industrie este extrem de dura. Majoritatea fetitelor isi doresc sa fie modele de podium. De ce nu isi doresc sa fie presedintele Americii?… A spune ca iti doresti sa fii un top model cand vei creste este ca si cum ti-ai dori sa castigi lozul cel mare la loterie. Este in afara controlului tau si a drumului tau de viata.

Daca ar trebui sa simulezi la infinit niste atitudini, imaginandu-ti niste situatii ideale pentru a putea fi imortalizate in colajul foto, simuland fericirea desi poate ca nu traiesti acea emotie poate fi dificil. Am sa va arat cateva ipostaze cu mine in viata reala, necosmetizate, neprelucrate, mai putin sofisticate si in paralel niste imagini profesionist surprinse si prelucrate in exact aceeasi perioada in care au fost imortalizate si primele poze. Sper sa realizati diferenta.

Pozele prelucrate nu sunt redarea fidela a ceea ce reprezint in viata reala, ele sunt doar niste constructii vizuale realizate de stilisti profesionisti, fotografi, realizate inainte de productie si dupa productie….Am obtinut aceste lucruri datorita modului in care arat si nu modului meu de a fi.

Un studiu realizat in 2011 a aratat ca 53% din fetitele din America nu sunt multumite de modul in care arata si acest procent creste la 78% catre varsta de 17 ani. Oamenii cred ca daca ar fi mai supli,daca ar avea un par stralucitor, ar fi fericiti. Este adevarat ca prin natura profesiei calatorim mult, dar este doar o parte de adevar, ceea ce nu am spune in fata camerei, ceea ce eu nu as spune in fata camerei, este ca ma simt nesigura.

Ma simt astfel pentru ca ma intreb cum arat in fiecare zi. Modelele arata impecabil pentru ca toate aspectele posibile sunt luate in calcul in construirea imaginii de podium, ele sunt finisate si imbunatatite… Acestea fiind zice, sper sa ne simtitm mult mai puternici intelegand puterea imaginii in perceptia succesului si insuccesului.”

Traim intr-o lume competitiva, foarte aglomerata. Procesul diferentierii si mai ales al constientizarii existentei tale este indelungat si necesita implicare si coerenta. Uneori pare complicat sa te afirmi tu insuti/insati ca personalitate, dar sa mai influentezi si pe altii : colaboratori, recrutori, parteneri de afaceri.

Branding-ul Personal activeaza din ADN-ul tau instinctul de competitivitate si de incredere, pentru ca trebuie sa fii convins/a ca poti sa te expui fara probleme in spatiul public, insa intr-un mod in care tu vrei sa fii perceput/a. In majoritatea cazurilor, daca iti doresti sa te prezinti intr-un mod autentic pentru ca te cunosti suficient de bine si nu ai nici o problema cu expunerea, ceea ce vei promova in exterior trebuie sa fie in deplin acord cu credintele tale profunde, cu atu-urile tale, cu structura de personalitate, competentele si manifestarile sufletesti cele mai intime, pentru ca nu este o rusine sa fii uman, sa empatizezi si sa-ti sustii semenii si cauzele in care crezi.

Ceea ce creeaza inconfortul pe termen lung este inconsecventa optiunilor tale, a valorilor personale, a modului de exteriorizare si manifestare. Cand iti creezi o imagine ideala, sau nerealista incercand sa te minti pe tine ca esti altfel decat simti si actionezi, sfarsesti prin a te dezvalui singur/a, aceasta in cazul cel mai fericit cand nu esti confruntat/a cu oprobiul public al celor care au interactionat cu tine si care au dreptul la propriile lor pareri. Nu spun ca este rau sau ca este bine, insa ar fi mai simplu sa incepi sa-ti construiesti profilurile fiind bine centrat/a pe tine si pe nevoile tale, sa iei in calcul de la inceput cunoscandu-te in profunzime, cum vrei sa iti construiesti imaginea publica, ce sa comunici, cu ce valori sa fii asociat/a cand oamenii se gandesc la tine.

Initial suntem atrasi de aparenta unei imagini, a unei identitati virtuale, insa pe masura ce primim mai multe informatii din surse verificate sau mai putin credibile, prin parcurgerea profilurilor unei persoane, prin audierea de videoclipuri si parcurgerea de continuturi, imaginea se contureaza treptat si se cristalizeaza in mintea celui care are o experienta reala sau virtuala cu un anumit nume, care se promoveaza fie ca stie fie ca nu stie, ca Brand. Numele oricarei persoane este un Brand si prezenta datelor despre aceasta, ca si absenta lor comunica intotdeauna informatii.

De aceea descopera ceea ce este mai bun in tine si incepe Procesul de Branding. Un Brand Personal puternic are o promisiune ferma a valorii. Analizeaza-te in profunzime ca identitate: interese, abilitati si competente, personalitate. Arata-ti valoarea si devino un Brand. Fii fericit/a si impacat/a cu tine. Manifesta acest aspect si in exterior. Nefericirea si nesiguranta provin dintr-o indepartare de sine si din crearea unui etalon care nu are nimic de-a face cu ceea ce reprezinti, din efortul de a te ridica la inaltimea unor asteptari false pe care tu primul/prima simti ca le-ai tradat.

Pentru cine vrei sa fii cunoscut, recunoscut si apreciat? Care este audienta ta? Cauta grupurile, forumurile si persoanele potrivite. Inconjoara-te de ele, intra in mediul lor. Ce poti sa oferi astfel incat sa obtii interesul comunitatilor si persoanelor respective? Care sunt valorile potentialilor tai angajatori, clineti, colaboratori si parteneri de afaceri?

De aceea…
• Mentine vizibilitatea online
• Creste credibilitatea
• Spune-le clientilor cum ii poti ajuta

BENEFICIILE UNUI BRAND PERSONAL PUTERNIC:

• Recunoastere si prestigiu
• Valoarea inalta perceputa
• Oportunitati de leadership
• Asocierea cu o nisa de marketing
• O credibilitate inalta
• Un flux constant de clienti doriti
• Parteneriate pline de satisfactii

Te invitam sa parcurgi oferta si serviciile noastre. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!