Tu esti brandul

Fenomenul handmade si social media
noiembrie 14, 2015
Cine esti in Social Media Romania
noiembrie 20, 2015
Arata tot

Incepe prin a revizui listele si selecteaza cele 5 cuvinte definitorii pentru cine esti si cine vrei sa fii. Asigura-te ca aceste cuvinte te reprezinta pentru ca Tu esti Brandul. Obtine feedback de la persoane apropiate, calitati si defecte, cate 5 din fiecare categorie: colegi, prieteni, familie pentru o medie cat mai realista a perceptiilor celorlalti vis a vis de tine.

• Entuziast/a
• Sincer/a
• Amuzant/a
• Hotarat/a
• Lider

Incearca sa identifici aceste aspecte care iti vor contura Brandul:

• Care sunt scopurile tale?
• Care sunt valorile tale?
• Care sunt pasiunile tale?
• Ce te motiveaza in viata?
• Prin ce anume doresti sa te faci remarcat?

CONSTIENTIZARE – INCREDERE – PERCEPTIE – REPUTATIE

Care sunt valorile tale? Credinta in ceva anume, in valorile familiei? Esti o persoana cu atitudine? Preferi partea plina a paharului, sau pe cea goala? Astepti ca ceilalti sa iti traseze directia pentru a-ti exprima o opinie in raport cu ceea ce afirma grupul din online? Daca ar fi sa initiezi ceva in care sa te implici pe deplin, cum s-ar numi proiectul tau? In ce ai prefera sa investesti toata atentia ta si entuziasmul? Indiferent de profesie, de preocuparile extraprofesionale, simte-te liber/a sa te exprimi in ceea ce te reprezinta.

Multe persoane sunt incapabile sa iti ofere un raspuns convingator despre ceea ce isi doresc sa faca in viata, despre ceea ce vor sa fie cu adevarat „cand vor creste”, pentru ca scopurile lor personale s-au ratacit pe drum in procesul educational si al conditionarilor sociale. Traseaza-ti scopuri pe termen scurt si mediu, planifica-ti in amanunt pasii pentru prioritatile imediate, chiar daca pe masura ce vei experimenta realitatea optiunile tale se vor schimba.

Nu-ti fie teama sa alegi. In lumina noilor evenimente, poti oricand sa schimbi ceea ce nu te mai reprezinta. Construirea unui drum personal incepe cu primul pas. Pe masura ce inaintezi, se contureaza si directia, ai o perspectiva mai clara despre ceea ce trebuie facut in viitorul apropiat. Brandul Personal se naste din experiente in relatia cu tine si reflecta increderea pe care ceilalti o au cand se raporteaza la numele tau. Brandul Personal este masura reputatiei tale construite in timp.

CE CRED SI SIMT OAMENII CAND SE GANDESC LA TINE ?

• Fa-ti un inventar personal despre tot ceea ce are legatura cu personalitatea ta
• Dezvolta-ti Brandul, alcatuieste un plan de promovare personala
• Afirma-ti identitatea
• Alege instrumentele potrivite de promovare si canalele sociale de expunere
• Evalueaza impactul in online si repete si mentine procesul de vizibilitate pe termen lung

Care este semnatura ta ca Brand? Care este nota ta distincta? Prin ce te diferentiezi si prin ce iti doresti sa fii recunoscut/a: culoarea parului, coafura, mirosul parfumului, culoarea ojei, formatul ochelarilor, stilul vestimentar clasic sau casual, un anume tip de bijuterii: perle, aur sau argint, poate o esarfa, in cazul barbatilor un anume tip de butoni, sau batista de matase asortata cu cravata purtata in buzunarul sacoului, poate ceasul sau stiloul, modelul cartii de vizita, calitatea pantofului si modelul acestuia, lungimea fustei si calitatea costumelor, limbajul formal sau mai putin protocolar. Sunt atat de multe detalii si enorm de multe informatii pe care subconstientul le prelucreaza instantaneu si iti ofera o impresie, iti furnizeaza o emotie de simpatie sau antipatie pentru o anumita persoana cu care interactionam sau pe care o descoperi in online.

Este aspectul general, atitudinea, felul cum te misti, cum vorbesti, cum gesticulezi, cum empatizezi si iti exprimi opiniile. Brandurile mari, de care oamenii sunt constienti si au ceva ce nu poate fi descris in cuvinte, exprima armonia si alinierea cu sine in cazul persoanelor, sau cu mesajul transmis de produse in cadrul firmelor. Oamenii vor sa stie ca daca vor cumpara un anumit produs in prezent, el isi va pastra calitatile si maine si in viitor, daca vor acorda increderea unei persoane cu valori comune, ea nu ii va dezamagi in viitor si asteptarile lor vor fi validate de acel nume, care se va ridica la inaltimea reputatiei create. Aceasta inseamna ca daca voi avea o experienta personala sau profesionala cu acel om, am o garantie ca serviciile oferite de acesta, calitatile lui umane nu ma vor dezamagi nici in viitor. Pe aceasta persoana o voi putea recomanda cu incredere si altora din aceste motive.

De aceea, imaginea odata creata despre o anumita persoana, naste controverse cand nu se mai potriveste asteptarilor. Sunt nenumarate cazuri de mari actori, cantareti, persoane cunoscute care iau decizii socante, au comportamente total inadecvate in anumite situatii. In cazul unui produs, sa luam spre exemplu brandul german auto, socul a fost cu atat mai mare. Un mega brand international a esuat in constiinta colectiva. Este stiut faptul ca increderea se construieste in ani de zile si se pierde intr-o clipa. Desi nu poate fi cuantificata inca dimensiunea dezastrului, suspiciunea va plana multi ani de acum inainte asupra acestei marci auto.

Oamenii isi construiesc asteptari in privinta a ceea ce vor obtine de pe urma unei singure interactiuni cu Brandul tau. De aceea este nevoie de multe expuneri in online,de interactiune directa cu ei, de confirmari si reasigurari subconstiente, inainte de a se initia un prim demers de contactare. Poti fi interesant/a pentru un anumit domeniu, dar trebuie sa fii si credibil/a si acesta este un Brand Personal puternic.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!