Arta seductiei vizuale

Brandurile si nevoile umane
noiembrie 29, 2015
Bruno Medicina la Business Day – 9 Decembrie 2015
noiembrie 30, 2015
Arata tot

differentiation2

 

• Continutul vizual are succes la public
• Poate fi mai repede procesat mental
• Genereaza mai multe vizualizari
• Sta la baza a 93 % din comunicarile umane
• Este viral, iti va aduce foarte multe link-uri asociate
• Este usor de inteles
• Implica la actiune utilizatorii
• Este preferat in forma video
• Iti va genera mai multa implicare sociala
• Iti va creste traficul urmaritorilor si al celor inscrisi in lista si abonatii
• Va influenta emotiile umane ale cititorilor
• Va usura parcurgerea articolelor si atragerea atentiei asupra ta

levis-go-forth

Creierul uman contine circa 100 de miliarde de neuroni si aproximativ un cvadrilion de conexiuni intre acestia care actioneaza ca niste “minicomputere”. Multa vreme oamenii de stiinta au considerat dendritele niste “cabluri” care transmit informatia in mod pasiv, insa in realitate capacitatea creierului este mult mai mare decat se credea.

Brandurile si Campaniile de Branding au inteles imediat ca utilizarea anumitor platforme sociale de tipul Instagram, Pinterest, Flickr pot exploata emotiile vizuale ale utilizatorilor. Milioanele de like-uri, share-uri si comentarii pe secunda confirma teoria ca suntem niste fiinte vizuale si capacitatea ta de a te remarca si de a te detasa de concurenta consta in cat de bine stapanesti arta seductiei vizuale.

starbuks
Abilitatea predomina in defavoarea altor analizatori si trebuie corelata cu instinctul care a permis supravietuirea atat a stramosilor nostri dar si a noastra.

Stiai de exemplu ca …

• Ochii tai pot procesa 36000 de mesaje vizuale pe ora
• Creierul poate prelucra informatiile vizuale in 250 milisecunde
• 90% din informatiile transmise de creierul tau este vizual, iar vizualul este procesat de 60000 de ori mai repede in creier decat textul
• 65% din cititori vor raspunde pozitiv informatiilor vizuale din textele tale, si doar 20% la textele publicate
• In urma cu 100 de ani, oamenii erau fericiti daca citeau 50 de carti intr-o viata
• In prezent receptionam de 5 ori mai multa informatie decat in 1986
• Invatarea vizuala reprezinta 65% din modalitatea de asimilare al informatiei populatiei
• 46,1% au afirmat ca designul unei pagini web a stat la baza criteriului de credibilitate in aprecierea unui articol
• Cei care isi posteaza grafice, isi cresc traficul cu 12% din totalul celor care nu o fac
• In doar doi ani, prezenta infograficelor pe pagini a crescut la 200%
• 32% din infografice sunt sub forma de blocuri (bar chart), 24% sunt sub forma de aliniere (line chart), 24% sub forma de pictorial (pictorial chart) , si 22% sunt sub forma plata (pie)
• Utilizarea unui infografic iti va creste traficul pe website cu 250% in comparatie cu postarile simple fara poze
• Infograficele sunt de 40% mai preluate in share-uri pe site-urile de socializare
• Scriitorii de Bloguri isi cresc traficul cu 12% prin postarea infograficelor
• Utilizarea informatiilor vizuale a crescut cu 9900% pe internet din 2007 pana in prezent
• 50% din creierul tau este implicat direct sau indirect in evaluarea informatiilor vizuale
• 99% din informatiile senzoriale sunt procesate de creier instantaneu, doar 1% din datele vizuale mai raman de procesat, in tip ce procesarea textelor se realizeaza intr-o maniera lineara
• Atunci cand instructiunile textuale sunt asociate cu instructiunile verbale , nivelul de intelegere creste cu 323% , comparativ cu existenta doar a instructiunilor textuale

Cei care te prefera, te aleg pentru nevoia de interactiune si pentru recunoasterea valorii pe care o transmiti in mod natural, dar mai ales pentru ca stapanesti arta seductiei vizuale.

Oamenii se conecteaza cu alti oameni, nu cu Branduri si cumpara de la alti oameni nu de la Branduri, totusi Brandul transcende aceste interactiuni, el este o perceptie mai mult sau mai putin constientizata,acea identitate vizuala si verbala.

Personalitatea ta in online este data de emotia declansata in cei care te citesc, iti parcurg textele, fotografiile, profilurile si paginile. Trairile vizuale nu au nevoie de traducatori.Pasiunea, bucuria, tristetea trec dincolo de ecran, impulsioneaza la interactiune si support.

speak vizuall

Facebook-ul si-a transformat peretele in Timeline. Platformele de fotografie au planse personalizate. Continuturile vizuale atrag oamenii, retinandu-i pe anumite pagini, daca identitatea Brandului individual, sau al companiilor este bine construit si merita atentia. Pentru ca o imagine este mai valoroasa decat o mie de cuvinte, specialistii din marketing si PR s-au focusat pe promovarea instantaneelor din actiuni de voluntariat si de suport.


Atentia utilizatorilor nu poate fi retinuta mai mult de cateva secunde pe o pagina aleasa aleator, daca creatorul de continut nu stapaneste arta seductiei vizuale. Trebuie sa existe un anumit amanunt care sa atraga si sa opreasca cititorii. Marketerii au dezvoltat strategii de promovare prin construirea de bannere dinamice, colorate, cu informatii promotionale si oferte speciale de produse si servicii, includerea unor cuvinte cheie furnizate de statisticile motoarelor de cautare.

Interactiunea si viralitatea este mult mai usoara in online. Companiile s-au implicat si au investit sume serioase, prin postarea produselor si incurajarea unor campanii creative de imagine si continut. Dunkin Donuts de exemplu, si-a rugat fanii pe paginile de Facebook si Instagram sa-si impartaseasca experientele si a organizat concursuri in care acestia s-au fotografiat cu produsul in diferite ipostaze.

Intelegand necesitatea de a stapani arta seductiei vizuale in postarile de pe propriul blog, alege-ti cu grija imaginile, personalizeaza-le, asociaza-le cu grafice, gandeste din perspectiva estetica modul de prezentare al unui articol si locul in care o anumita fotografie sa fie postata. Daca aparatul foto este unul de calitate inalta, foloseste propriile materiale, daca nu dispui de surse personale exista site-uri de fotografii gratuite inspirationale. In orice caz, un videoclip, o fotografie potrivita temei abordate, va creste valoarea continutului si va retine atentia celui care ajunge accidental pe blog, navigand dupa un anumit cuvant cheie. Capacitatea ta de a stapani arta seductiei vizuale, va creste rata cautarilor, traficul blogului si interesul pentru profiluri si postari.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!