Social media si motoarele de cautare in promovarea afacerii

Tendinte in marketing pentru 2016
ianuarie 2, 2016
Brandul personal este Personalitatea ta
ianuarie 4, 2016
Arata tot

Retelele de social media LinkedIn, Facebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Instagram, Youtube, Vimeo, Slideshare, Tumblr au inceput sa actioneze ca motoare de cautare, de aceea tendintele actuale de marketing in online trebuie sa tina cont de crearea de profiluri pe cat mai multe dintre acestea, deoarece postarile vor fi indexate pe motoarele de cautare.

Profilurile sociale asociate numelor anumitor persoane preocupate de Branding Personal, dar si a firmelor mai mari sau mai mici cu site-uri in online, apar in cautarile unice in primele pagini in partea superioara, fiind selectate preferential, in masura in care postarile pe diferitele retele sunt de data recenta.

La scrierea numelui Eliana Corina, vor fi afisate imediat profilurile asociate diferitelor retele in prima pagina google. Cv-ul digital este imediat pus la dispozitie oricarei persoane interesate sa ma gaseasca : prieteni, clienti, angajatori, colaboratori.

Toate aceste profiluri sociale sunt active mari pentru construirea prezentei online pentru orice afacere, dar mai ales instrumente de SEO pentru obtinerea de mai multa vizibilitate in online.

Conectarea tuturor profilurilor, dar si trimiterea vizitatorilor noi catre site-ul initial, contribuie la cresterea autoritatii personale pe internet si mareste angajamentul social.

Acest comportament online ar trebui sa fie firesc, insa multe persoane au profilurile necompletate sau neconectate si cel mai grav pentru online nu au un site-ul profesional sau personal iar daca il au, nu este completat pe absolut orice platforma pe care isi au profilul.

Optimizarea organica pe internet SEO a devenit mai usor de realizat, mai prietenoasa si mai putin tehnica. Google impune continuturi originale, creative, cautate de cat mai multi utilizatori, pe care le si premiaza oferind pozitii superioare de ierarhizare in clasamentele virtuale.

Retelele sociale devin motoare de cautare interne si externe. Oamenii nu mai efectueaza cautari doar pe Google si Bing in cautare de produse si servicii pe canalele social media. Potrivit site-ului Entrepreneur.com, 61% dintre clientii online iau decizii de cumparare, in urma comentariilor online si a compararii preturilor produselor favorite.

Cand cineva isi doreste sa iti verifice credibilitatea ca persoana, sau sa se convinga cu adevarat de serviciile tale, primul impuls este sa te caute pe LinkedIn, Facebook si Twitter, sau Youtube, Pinterest si Instagram cand specificul activitatii se desfasoara in domeniul modei, artei, muzicii.

Continutul devine o parte esentiala de SEO. Ceea ce conteaza pentru google este respectarea calitatii mai in mult decat a cantitatii in cresterea traficului pe site si aparitia adresei in primele pagini la cautari.

Strategia SEO trebuie sa depaseasca nivelul de optimizare a cuvintelor cheie si link-building si ar trebui sa aibe in vedere continuturi care vor fi preluate de cat mai multi utilizatori pe retelele sociale.

In concluzie, platformele sociale au rolul de a transmite imaginea de Brand Personal intr-un mod mai distractiv si mai placut, familiarizand utilizatorii cu perceptia profesionala a profilurilor si cu adresele web ale site-urilor de afaceri.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!