Tendinte in marketing pentru 2016

Personal Branding cu Donald Trump in campanie
decembrie 30, 2015
Social media si motoarele de cautare in promovarea afacerii
ianuarie 2, 2016
Arata tot

Conform ultimelor analize si evaluari comportamentale ale utilizatorilor, saltul tehnologic pe care l-au inregistrat mobilele, dicteaza noile tendinte de promovare in online. Daca ai putea intensifica ceva mai mult in anul 2016, aceasta este activitatea de pe mobil si orientarea campaniilor de pe retelele sociale, pe acest dispozitiv multifunctional.

MOBILUL ESTE REGELE IN 2016

Companiile de succes, sustin ca in anul 2015 aproape 50% din clienti au venit pe site din accesarea adreselor de pe tablete. Optimizarea site-urilor pentru platformele mobile este un „must have”. Cei care ignora aceasta prioritate, vor avea de pierdut in viitor. Marketerii lucreaza la refacerea platformelor web pentru crearea de site-uri consistente, accesibile de pe mobil.

Importanta existentei unei platforme mobile friendly a fost constientizata in momentul in care google a anuntat ca va incepe sa restabileasca noi clasamente de promovare a site-urilor in functie de aceasta setare, site-urile neprietenoase cu accesarea de pe mobil urmand sa fie retrogradate. Platformele sincronizate cu accesarea de pe mobil vor fi mai avantajate SEO.

VIZATI SUNT UTILIZATORII DE TELEFOANE MOBILE

Deoarece o parte semnificativa a consumatorilor folosesc dispozitivele mobile in cercetarile personale comparative ale preturilor, in cautarea diferitelor produse si servicii, va fi important ca orice posesor de site sa fie accesibil de pe mobil si sa isi promoveze reclamele platite pe Facebook incluzand si dispozitivele mobile.

OPTIMIZAREA RATEI DE CONVERSIE

Google a raportat o crestere de 29% din aprilie 2014 pana in aprilie 2015 pe ratele de conversie mobile. Marketing-ul inteligent in 2016 va urmari optimizarea acestei rate de conversie, pentru a intelege mai bine comportamentul utilizatorului in online.

Daca mobilul este regele in marketing in 2016, videoclipul este regina. Toti profesionistii de marketing sunt de acord ca videoclipul trebuie sa faca parte din orice campanie de promovare a produselor si serviciilor.

Rapoartele Asociatiei Editorilor online au aratat ca 26% din utilizatori au cautat mai multe informatii in online, 22% au vizionat site-ul in cautarea unui anumit anunt, 15% au vizitat compania si 12% au achizitionat produsul specificat in anuntul video.

Exista instrumente accesibile de marketing digital pentru intermediarii din online care vand diverse produse si servicii, pentru ca acestia sa-si creeze propriul continut fara a afecta bugetul. Daca esti un intermediar, este pur si simplu mai usor sa reutilizezi continutul video al producatorului diverselor produse si servicii pe care le promovezi si tu.

UTILIZAREA COMENTARIILOR CA INSTRUMENT DE MARKETING

Comentariile online ale utilizatorilor cresc increderea in produse, de aceea trebuie folosita aceasta oportunitate pentru procese decizionale similare. Clientii fericiti trebuie incurajati sa isi exprime parerile, iar cei nemultumiti sa fie ajutati sa obtina ceea ce isi doresc, deoarece sunt avocatii ideali ai brandului.

FACILITAREA PROCESULUI DE MARKETING

Marketing-ul digital este dificil si consumator de timp pentru afacerile mici si mijlocii. Gasirea instrumentelor potrivite de automatizare a mesajelor de comunicare si feedback, va contribui la salvarea timpului petrecut in online de proprietarii de afaceri. Sistemele si procesele platformelor trebuie sa fie configurate corect pentru a fi mai eficiente in 2016.

UTILIZAREA CRM INTR-UN MOD CARE SA NU AGRESEZE VIRTUAL VIZITATORII SITE-ULUI CRM INSTRUMENTE DE FOLLOW-UP SI COMUNICARI AUTOMATE ( Instrumentul de Management al relatiilor

Acest tip de instrumente de marketing digital vor fi necesare pentru monitorizarea clientilor potentiali, care nu sunt gata sa cumpere imediat.

Perspectiva de urmarire automata in cadrul campaniei derulate online va furniza informatii despre nevoile relevante ale clientului, pentru a-l determina sa cumpere cu o alta ocazie intr-un mod non-intruziv.

Sistemul trebuie sa fie capabil sa tina cont de diferitele tipuri de oameni si suficient de destept, incat sa renunte la a mai trimite mesaje clientului care a luat o decizie anterior, pentru a nu mai trimite mesaje spam.

PAY PER CLICK CORECT EFECTUATA

PPC-ul poate ajuta o afacere sa inteleaga costul unei decizii de marketing si va continua sa fie un instrument puternic si in 2016. Intermediarii din online folosesc pentru vizarea anumitor clienti anunturi digitale cu ajutorul mesajelor subliminale, setand alerte pentru 30 de zile.

FOCUS PE CONTINUT SI MAI PUTIN PE ALGORITMII GOOGLE

Este imposibil sa tii pasul cu algoriitmii de cautare, deoarece google va schimba mereu regulile jocului. Cel mai bine ar fi sa te concentrezi pe continutul digital, pe ceea ce poti controla : cuvintele cheie cautate care au legatura cu produsele si serviciile oferite in site. Marketingul de continut trebuie sa fie original, sa aiba legatura cu produsele tale si sa atraga clientii potriviti.

FARA SPAM IN SOCIAL MEDIA

Cand emailul a devenit protocolul de abordare al clientilor s-a abuzat de aceasta tehnica prea mult si majoritatea consumatorilor au inceput blocarea acestor continuturi aratand ca nu le pasa.

In viitor, clientii vor filtra si mai mult informatiile deranjante, pe care le vor considera agresive. Mailurile directe vor fi abordari strategice pentru indeplinirea dorintelor viitorilor clienti, daca vor fi formulate inteligent.

Tendintele in marketing pentru o strategie de succes trebuie sa includa si comportamentele de retargetare. Google Analytics este vital pentru orice afacere care ruleaza o campanie de marketing digital. Este important in 2016 sa ne uitam de unde provin consumatorii si cati dintre ei au cumparat ceva de pe site-ul nostru.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!