Greseli pe care ai putea sa le faci pe Linkedin

Brandul personal este Personalitatea ta
ianuarie 4, 2016
Cum sa te promovezi online prin YouTube sau video marketing
ianuarie 12, 2016
Arata tot

Linkedin este reteaua profesionala in care oamenii din diferite domenii de activitate isi ofera expertiza si construiesc relatii profesionale. Organizatiile evidentiaza munca potentialilor clienti, sau chiar a viitorilor angajati.

Daca nu ai inca un profil, ar trebui sa il incluzi in lista de prioritati si sa incepi sa te implici mai activ in construirea imaginii personale pe aceasta platforma dedicata specialistilor si organizatiilor din intreaga lume.

Greseli pe care ai putea sa le faci pe LinkedIn:

• Nu ai inteles diferenta dintre o pagina de companie Linkedin si un profil Linkedin. Pe o pagina de companie, potentialii clienti vor afla mai multe despre afacerea ta, cu pagina de profil vei comunica mai bine ca individualitate. Vei putea sa te conectezi cu clientii, colegii si alti profesionisti din retea. Amestecarea celor doua planuri iti va scadea credibilitatea din start.
• Lipsa unei fotografii la profil; Prezenta unei fotografii are un mai mare impact la public.
• Existenta unei poze neprofesionist realizate pentru specificul site-ului Linkedin, neclare sau trunchiate.
• Nu ti-ai personalizat headline-ul profesional din dreptul numelui.
• Nu ti-ai actualizat informatiile de contact.
• Nu ai finalizat completarea profilului si lasi impresia generala de lipsa de interes pentru acest Site.
• Ai omis formularea unui mesaj personalizat pentru fiecare invitatie trimisa in retea.
• Nu postezi un continut profesional
• Textele sunt redactate cu greseli gramaticale, virgulele sunt postate inadecvat
• Nu participi la conversatii.
• Nu oferi feed-back.
• Nu esti selectiv/a cu conexiunile acceptate, accepti pe oricine iti trimite o invitatie, numai pentru a-ti extinde lista de prieteni.
• Nu participi la grupurile potrivite.
• Nu te conectezi cu alte site-uri, grupuri, persoane din Social Media.
• Nu ti-ai activat pozitia de angajare pe pagina de business.
• Nu te preocupa optimizarea SEO.
• Nu soliciti Recomandari.
• Nu iti gestionezi vizibilitatea site-ului in mod corespunzator.
• Nu folosesti instrumentele media intr-un mod avantajos: link-uri,poze,video, infografice, slideshare
• Trimiti prea multe solicitari de contact
• Vorbesti prea mult despre tine, nu esti echilibrat/a in promovarea continuturilor despre promovarea personala sau a business-ului si in oferirea de continuturi audientei.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!