Sloganul in Personal Branding si in promovarea afacerii

Previziuni despre evolutia social media
ianuarie 12, 2016
Imi placi mai mult pe Facebook
ianuarie 15, 2016
Arata tot

Afacerea ta are un slogan? Nu ? Ar trebui!

Tu, ai un slogan ? Nu? Ar trebui!

Daca sloganul nu este adaptat afacerii tale, daca nu este potrivit personalitatii tale, acesta ti-ar putea face mai mult rau decat bine.

Multe afaceri mai mici sau mai mari folosesc sloganuri descriptive. Sloganul tau ar trebui sa declanseze emotie si entuziasm, sa comunice valorile brandului afacerii, valorile brandului personal intr-un mod memorabil, care sa reaminteasca permanent ce reprezinta afacerea ta.

Legatura dintre slogan si profil nu este o coincidenta si trebuie studiata ca atare.Incearca sa completezi spatiul liber cu propriile tale scopuri:

” SCOPUL NOSTRU ESTE…”
” MISIUNEA NOASTRA ESTE…”
daca ai o afacere

” SCOPUL MEU ESTE…”
” VIZIUNEA MEA ASUPRA LUMII ESTE …”
” IMI DORESC SA….”
” MI-AR PLACE SA …”
daca iti dezvolti Brandul Personal in online

Nu fii un alt mesaj disperat din online. Arata intr-o propozitie ce faci tu diferit, ca produsul si serviciul tau sa fie diferit de oricine altcineva din lume. Afla care este AND-ul companiei si personalitatii tale, cand te promovezi in Social Media.

Crearea unui slogan pentru afacerea ta este un exercitiu puternic, deoarece te obliga sa empatizezi cu viitorii tai clienti. Cand lansezi un slogan, fiecare din cititorii tai va intelege altceva din afacerea ta, din ceea ce reprezinti tu. Gandeste-te pentru inceput:

• Care este beneficiul pe care clientul doreste sa il obtina?
• Cum va imbunatati produsul meu viata clientilor mei?

Un slogan reusit te va detasa de concurenta, pentru ca aceasta nu va fi capabila s ail reproduca cu usurinta.

Mesajul tau nu trebuie sa fie inteligent sau dragut pentru a fi eficient. El trebuie sa fie functional si sa serveasca scopului pentru care a fost creat.

Sloganul personal va fi memorabil, daca il vei tipari si pe cartea de vizita. Micul tau carton tiparit va capata personalitate si va impacta in mod placut orice viitor beneficiar.

Cautarea unui slogan pentru afacerea personala, este cel mai important exercitiu de branding pe care tu ca proprietar de afacere il poti realiza.

In strategia de marketing, sloganul companiei este rareori o preocupare initiala. Unele firme nici nu-l considera necesar.

Daca nu este formulat bine, sloganul poate face mai mult rau decat bine. Sloganul indeplineste un scop extrem de important, permite sumarizarea activitatilor tale, este o concluzie finala.

Daca o firma se va deschide in apropiere si va avea un nume si un logo atractiv, sloganul este cel care te va indemna sa intri in acel magazin, daca mesajul va fi exprimat clar, in termeni expliciti despre intentiile acelei afaceri.

Aceeasi afacere poate avea mesaje diferite, pentru ca valorile in care tu crezi, nu sunt aceleasi cu ale altui posesor de business din acelasi domeniu. De fapt asta te si diferentiaza in piata si constituie motivul pentru ca clientul te va alege pe tine.

Folosind acelasi slogan timp indelungat, vei conferi valoare afacerii tale si vei avea sanse mai mari sa fii memorabil pentru sloganul tau.

Este posibil sa fii recunoscut/a mai usor dupa slogan, decat dupa numele companiei. Nu folosi termeni de genul “cel mai bun” atunci cand in mod clar nu esti, nu crea asteptari false din partea clientului.

Gandeste-te la slogan ca la un liant care leaga brandul de afacere.

” Deis este familia pe care o alegi” iti transmite o asociatie, care se ocupa de voluntariat.

” Orice sarut incepe cu KAY ” este sloganul brandului de bijuterii Kay Jewelers

” CNN numele cel mai de incredere in stiri ”

” L’OREAL pentru ca meriti ”

” Sunt lucruri pe care banii nu le pot cumpara, pentru orice altceva exista Mastercard ”

” Mitsubishi Motors: Trezeste-te si actioneaza ”

” Walmart: Economisiti banii traiti mai bine ”

” Ultrafeminin – Pentru Fata din tine ”

Mirela Horumba – ” Puterea de a fi tu insuti ”

Marinela Florea – ” Fii destept, alege sa fii educat!”

Prezinta-ti avantajele, diferentiaza-te de concurenta, motiveaza si inspira-ti viitorii clienti, lanseaza-ti obiectivele cu convingere. Mult succes!

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!