Promovare si identitate online prin Personal Branding

Imi placi mai mult pe Facebook
ianuarie 15, 2016
Primii pasi pe Pinterest
ianuarie 17, 2016
Arata tot

Identitatea este cauza, iar Brand-ul este efectul. Orice om doreste sa isi lase amprenta personala in vietile persoanelor cu care interactioneaza.

Cand un Brand este construit pe fundamente solide din interior catre exterior, el face dovada valorii prin consolidarea fiintei speciale, originale si unice care este. Renumele castigat prin consistenta si coerenta, reprezinta activul sau de incredere.

Ceea ce esti, transmiti in fiecare zi in virtual, prin optiunile tale pentru anumite fotografii sau postari video, prin ceea ce exprimi cand postezi, prin articolele pe care le preiei. Nimic nu este intamplator. Orice actiune are legatura cu tine si cu proiectiile tale.

Audienta invizibila pe care nu o poti cuantifica si pe care nici nu o sesizezi in cele mai multe situatii, este cea care te valideaza in online si iti ofera valoare de Brand Personal prin fidelizare, prin faptul ca site-ul tau si profilurile sunt mai frecvent vizitate, pentru ca te diferentiezi de ceilalti si pentru ca aduci un plus in vietile oamenilor.

Fidelizarea in online nu este accidentala. Poti primi un like pentru o pagina, insa daca aceasta nu pastreaza o linie de valoare in multitudinea informatiilor oferite de-a lungul timpului, oamenii nu se vor mai obosi nici macar sa deschida postarile care curg pe ecran. Algoritmul Facebook ar identifica rapid acest dezinteres si ai fi rapid retrogradat.

Intr-un blog personal, sau integrat in cadrul unui site profesional, materialele oferite daca sunt relevante,daca au valoare intrinseca vor atrage audienta pe termen lung. Va trebui sa imprimi un ritm, un nivel de predictibilitate al furnizarii de informatii. A te impune in online, a te detasa de ceilalti, a fi un Brand in adevaratul sens al cuvantului este o experienta care necesita timp. Identitatea la nivelul Brandului are legatura cu consistenta personalitatii tale.

Cand esti natural si coerent, nu trebuie sa depui un efort pentru a convinge ca esti stapan pe un anumit domeniu, ca esti pasionat de un anumit hobby despre care scrii periodic. Aceste stari de spirit se simt cumva inconstient, nu numai la nivel strict informational.

Odata ce iti sunt clare aceste baze de la care va porni construirea Brandului Personal in online va trebui sa stii ca nu esti singura persoana care se promoveaza pe internet cu aceleasi servicii, insa ceea ce ne diferentiaza este tocmai identitatea noastra. Prin Branding tu iti valorizezi munca si abilitatile personale, arati lumii cu ce te ocupi, iti construiesti o reputatie onorabila.

Fii consecvent/a! Crede in tine chiar daca nu primesti feedback-ul dorit din primele momente ale configurarii platformelor in social media. Scopul tau este sa fii remarcat/a si sa te faci inteles de cititorii tai virtuali.

Conecteaza-ti platformele, completeaza-le integral, transmite acest lucru inclusiv pe cartea de vizita pentru a fi gasit/a de viitorii clienti, colaboratori si parteneri de afaceri. Un Brand Personal, o persoana care isi doreste sa fie cunoscuta pe internet de un numar mare de oameni trebuie sa aiba rabdare, pentru ca este nevoie de timp pentru a fi memorabil/a.

Actualizeaza-ti blog-ul personal sau profesional macar o data pe saptamana, iar celelalte platforme in functie de specificul lor si ritmul acestora. Cand initiezi un profil personal pe Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube, Pinterest, sau Google Plus stabileste-ti din start care va fi publicul caruia i te vei adresa, in ce comunitati vrei sa postezi.

Incepe sa scrii despre ceea ce iti place, posteaza informatii utile de nivel general care consideri ca i-ar putea interesa pe ceilalti. Continutul tau te va ajuta sa fii vizibil/a fara sa platesti, mai ales daca postarile tale sunt constante. Site-urile de socializare te vor ajuta sa fii mai vizibil/a cu un buget redus si totusi eficient/a.

In functie de specificul preocuparilor tale incepe sa construiesti profiluri pe LinkedIn cea mai mare platforma profesionala din lume, apoi pe Facebook pentru o socializare mai putin formala, promoveaza-te eficient si rapid prin Twitter, incarca videoclipuri pe Youtube care te vor ajuta sa le viralizezi apoi pe celelalte site-uri.

Intelege care este zona ta de expertiza si pune-te in valoare prin toate aceste mijloace oferite de social media. Mult succes !

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!