Cum sa ai mai multa vizibilitate pe internet

Cum sa transformi o campanie personala intr-o conversatie de succes
ianuarie 18, 2016
Nume, Logo, Slogan in Personal Branding
ianuarie 23, 2016
Arata tot

Pentru a castiga mai multa vizibilitate pe internet:

• Posteaza periodic. Activitatea constanta pe profilurile sociale, va mentine interesul si iti va fideliza cititorii .

• Postarile noi pot include fotografii noi, modificari de profil, ganduri, comentarii. Adauga noi contacte, stiri din domeniul tau de activitate, evenimente locale la care participi.

• Insufleteste-ti pagina si profilul! Creeaza mai multa varietate

• Posteaza cu stil! Stilul tau, desigur! Exprima-ti propriile gusturi pe toate profilurile pe care ai conturi. Fii constant/a in alegerile pe care le faci, lasa vocea inconfundabila sa-ti defineasca linia personala in comentariile zilnice.

• Implica-te in retea. Ofera feedback-uri, continua discutii incepute pe subiecte care iti plac. Incearca sa nu monopolizezi discutiile. Imbogateste comunitatea contribuind cu propriile idei. Oamenilor le place sa stie ca cineva este interesat de continuturile lor.

• Sustine-ti opiniile si nu te lasa ispitit/a de remarcilor negative cu care se hranesc persoanele conflictuale. Raspunzand sub impulsul momentului, vei lasa aceste comentarii in mediul virtual si nu stii niciodata cine va citi ceea ce ai postat candva.

• Construieste-ti imaginea in timp, postand constant informatii de calitate, astfel incat cititorii sa te asocieze cu emotii placute si sa-ti astepte cu nerabdare comentariile pe retele, postarile de status si articolele de pe blog.

• Pe site-urile mai profesionale cum este Linkedin de exemplu, posteaza strict informatii legate de preocuparile si expertiza profesionala,in ceea ce priveste grupurile in care te-ai inscris, publica articole care au legatura cu scopul tau si interactioneaza cu membrii grupului.

• Oamenilor le place sa se simta validati, isi doresc sa primeasca atentie si sa se comenteze in dreptul postarilor lor. Se simt flatati si sunt dintr-o data mai atenti in ceea ce te priveste. Algoritmul retelei te va favoriza ca aparitie pa pagina persoanei in dreptul careia vei posta mai des. Incurajeaza-ti colegii si prietenii apropiati cu un like, atunci cand isi adapteaza profilele profesionale, remarcandu-le succesele de cariera, si promovarile. Vor fi recunoscatori.

• Am cunoscut persoane care au ales sa ramana in anumite locuri de munca doar pentru ca se simteau apreciate. Nevoia de recunoastere este una din trebuintele superioare de autorealizare, pe care orice om isi doreste sa o implineasca. Oferind atentie si simpatie, o vei primi la randul tau.

• Nu exagera cu laudele. Prietenii virtuali vor crede ca incerci sa ii lingusesti, dar daca consideri ca momentul este oportun, atunci fii generos/generoasa incurajandu-i din cand in cand. Feedback-ul tau le va declansa emotii pozitive, ei vor trai un sentiment de confort si implinire. Din acest motiv se vor gandi mereu la tine, asociindu-te cu un anumit context si o anumita stare emotionala.

• In retelele sociale la mare valoare este reciprocitatea. Vei constata ca oferind sustinerea si atentia ta anumitor persoane din lista, acestea ti se vor intoarce inzecit. Chiar daca nu iti vor intoarce favorul, vei fi tinut/a minte, daca vei crea conexiuni cu acea persoana pe profilul ei. Incearca!

• Traim intr-o societate care apreciaza reciprocitatea. Pe aceasta nevoie de afiliere s-a intemeiat comunitatea umana, retelele sociale reproducand intocmai modelul nostru comportamental, nevoia noastra de apartenenta, de a fi recunoscuti, sustinuti si apreciati.” Cine se aseamana se aduna !”, asa ca vezi ce gen de persoane atragi si in jurul caror persoane te invarti. Cu ocazia aceasta vei descoperi despre tine, care sunt tendintele tale ca personalitate, spre ce gen de preocupari te indrepti, cu ce gen de informatii rezonezi.

• Ajuta-i pe cei din jurul tau, daca poti sa le rezolvi problema, adera la anumite cauze sociale, incurajeaza si felicita persoanele pe care le simpatizezi si cu care ai mai interactionat in trecut. Ofera un punct de vedere, daca ti se pare interesant subiectul, incurajeaza o persoana atunci cand aceasta pare sa nu gaseasca solutii, spune o gluma buna pentru a detensiona atmosfera.

• Conecteaza oamenii din acelasi domeniu, sau din domenii conexe, daca sesizezi ca exista o oportunitate de angajare si colaborare, iar tu cunosti persoane care ar putea fi interesate. Fii un hub de retea, o persoana care stabileste conexiuni cu oameni de incredere din lista virtuala. Retelele sociale sunt in primul rand despre oameni si abia apoi despre tehnologie. Rolul lor este de a reuni persoane cu preocupari comune intr-o agora mai extinsa din care fac parte familia, prietenii, colegii, cunostintele si persoane pe care nu le-ai cunoascut inainte si nici nu le-ai intalnit in viata reala si pe care probabil nici nu vei avea sansa de a le cunoaste personal, dar ce conteaza….tehnologia este minunata cand serveste intereselor oamenilor de pe tot globul.

• Construieste-ti profilul si invita in lista ta de prieteni, persoanele care fac, sau ar putea face diferenta in viata ta. Construieste-ti portofoliul virtual si cladeste-ti o interfata care se transmita prin simpla parcurgere a profilului informatiile generale despre tine : gusturi muzicale, artistice, culturale, gastronomice, turistice, preocupari intelectuale si profesionale.

• Daca ai deja propria afacere, stabileste-ti categoria de potentiali clienti carora doresti sa li te adresezi si modul in care iti vrei sa fii perceput/a. Incepe sa construiesti in online. Alege retelele potrivite si nu uita de Brand. Numele tau este Brandul, dar si afacerea ta este un Brandul de Succes din online. Concurenta este cu siguranta si ea pe internet, dar ce conteaza daca tu atragi un anumit gen de clienti, care te prefera pentru ca te cunosc, te plac si au incredere in tine.

• Nu-ti fie teama ! Este greu sa vorbesti despre tine, dar este si mai complicat sa lasi pe altii sa-si imagineze in locul tau cum ai putea fi, sa-ti contureze o imagine deformata, care nu te reprezinta deloc.

• Verifica periodic setarile de confidentialitate. In primul rand, tot ceea ce iti doresti este sa fii cunoscut/a, recunoscut/a , descoperit/a. Daca ai propria firma, si vrei sa o dezvolti, online-ul este mediul potrivit, vorbeste despre activitatea ta, despre realizarile tale, despre ceea ce ti-ai propus sa-ti obtii in viitor.

• Utilizatorii nu stiu despre tine si despre afacerea ta decat in masura in care tu le oferi informatiile necesare. Daca ai o pagina personala de blog, un site, tu detii controlul asupra informatiilor pe care vrei sa le faci cunoscute.

• Detii o afacere ? Perfect! Creeaza albume tematice, actualizeaza-ti status-ul periodic, vino cu oferte atractive, pune intrebari, interactioneaza cu fanii de pe pagina personala sau de afacere.

• Iti reamintesc ca ponderea informatiilor despre tine si afacere nu trebuie sa depaseasca 20% din totalul informatiilor de pe pagina, sau de pe profilul tau. Pastreaza 80% pentru timpul alocat construirii de relatii si oferirea de informatii care nu au legatura cu tine, sau afacerea ta. Socializeaza!

• Posteaza chiar si atunci cand consideri ca nu te citeste nimeni. Continua sa construiesti. In social media gradul de expunere este maxim, desi imperceptibil. Virtualitatea a estompat granitele personale si profesionale. Preocuparile oamenilor sunt amestecate si accesibile la o simpla cautare pe google.

• Imbina informatiile dintre cele doua domenii. Permite un grad de transparenta controlata. Nimeni nu este dornic sa-si stie chiar toate intimitatile si nici nu este de dorit sa faci acest lucru, care frizeaza adesea patologia, nesiguranta, complexele de inferioritate, de superioritate, pe care cineva matur emotional le decodifica rapid.

• Ne diferentiem prin experientele personale despre lume si viata. Lasa-te cunoscut/a,intr-un mod inteligent si autentic. Rezista tentatiei de a te asocia cu grupurile in momentele delicate, cand informatii contradictorii despre evenimentele sociale, politice, religioase, sunt preluate si analizate din toate unghiurile pe retele. Este momentul expunerilor cu patima, a judecatilor de valoare si a atacurilor la persoana. Daca utilizatorii ar stii sa isi expuna opiniile, fara sa se denigreze ar fi ok. Daca totusi nu te poti abtine, nu alimenta persoanele conflictuale. Lasa-le lor dreptul la ultimul cuvant. Din exterior lucrurile se vad altfel.

• Social media prin intersectia tuturor platformelor existente: Facebook, LinkedIn, Twitter, Google Plus, Pinterest, Instagram, Youtube, Tumblr iti ofera posibilitatea de a-ti personaliza prezenta in online, unde poti fi gasit oricand de oricine si poti sa iti creezi noi cunostinte si oportunitati. Paginile Aurii sunt acum invidioase pe Google, care nu numai ca le-a preluat atributiile, dar le-au indexat in online. Chiar daca nu ai inca o afacere, sa nu uiti ca numele tau este o afacere multidimensionala cu ecou in viata personala, sociala si profesionala.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!