Nume, Logo, Slogan in Personal Branding

Cum sa ai mai multa vizibilitate pe internet
ianuarie 19, 2016
Despre storytelling in Personal Branding
ianuarie 23, 2016
Arata tot

MIT: Daca voi numi afacerea dupa numele meu, toti clientii vor dori sa lucreze cu mine.
REALITATEA: Adevarul este ca viitorii tai clienti vor dori intotdeauna sa lucreze cu o persoana responsabila si mai putin cu un nume din online.

MIT: Daca schimb numele afacerii cu numele meu voi crea confuzie.
REALITATEA: Multi dintre clienti, nici nu cunosc numele afacerii tale, ei te cunosc pe tine.

MIT: Am un nume ciudat, clientii nu si l-ar aminti.
REALITATEA: Adevarul este ca oamenilor le plac numele ciudate, odata ce le afla, nu le mai uita.

Evita cliseele care circula pe internet. Daca este nevoie concepe un logo nou, original. Brandul Personal nu are nimic de-a face cu numele altor persoane, pentru ca nici tu nu semeni cu alte persoane. Daca ai un partener de afaceri, nu ezita sa-ti folosesti numele, pentru a te diferentia de el, chiar daca lucrati impreuna.

Sfatul meu este sa numesti afacerea dupa numele tau, sa folosesti versiunea familiara a numelui.
Renunta la initiale si sufixe. Nu adauga & Afacerea Ta, & Asociatii sau alte descrieri profesionale. Daca poti, evita sa folosesti scrierea numelui tau cu majuscule, este ca si cum ai striga disperat/a dupa atentie.

Priveste-te ca pe un Brand si comporta-te ca atare in online. Ofera-ti valoare prin stil si diferentiaza-te de ceilalti Popescu, Dumitrescu, Ionescu care au aceeasi activitate cu a ta. Incepe sa te promovezi periodic pe propriile profiluri, dezvoltandu-ti reteaua de cunostinte. Interactioneaza cu acestia. Dezvolta-ti paginile si exprima-ti convingerile personale, structurand perceptia celorlalti vis a vis de tine. Persoanele din lista vor deveni mai constiente de existenta ta prin modul in care interactionezi cu ele. Nu te focusa doar pe anumite persoane. Algoritmul Facebook iti va prezenta pe wall-ul comun cu predilectie actualizarile doar ale acelor persoane si vei deveni invizibil pentru toate celelalte din profil.

NUME, LOGO, SLOGAN IN PERSONAL BRANDING SA FIE :

• Usor de retinut
• Usor de gasit in online si in viata reala
• Iar tu usor de contactat de pe orice platforma: Facebook, LinkedIn, Google Plus, Pinterest, Youtube, Instagram, Tumblr.

Foto: s3.amazonaws.com

Foto: s3.amazonaws.com

GALBEN este asociata cu caldura, claritatea si optimismul.
ROSU transmite energie, entuziasm, dar si urgenta.
ALBASTRU este culoarea increderii si sigurantei.
VERDE transmite un sentiment de prospetime, solidaritate, pace, viata, sanatate, prietenie, relaxare.
PORTOCALIU incredere si „call to action”, rol de semnalizare si incitare la actiune.
ROZ este o culoare feminina si romantica, destinata produselor dedicate femeilor.
NEGRU transmite sentimentul de putere si senzatia de opulenta, fiind folosit cu predilectie pentru produsele de lux.
MOV exprima creativitate si intelepciune si este preferat de domeniile in care este promovata frumusetea si rafinamentul.

Acorda atentie in managementului primei impresii. Promovarea personala se realizeaza prin aplicarea strategiilor de succes care functioneaza in online. Credibilitatea se va construi in jurul reputatiei tale obtinuta in timp. In realizarea unui Brand Personal si in promovarea lui pe retele aloca intre 6 luni – un an, pentru a fi cunoscut si recunoscut. Odata ce vei deveni un Brand, o persoana diferita de restul concurentilor cu aceleasi competente din online, vei obtine si feedback : recunoastere, propuneri de colaborare, noi clienti.

Inainte de a porni la drum, gandeste-te cum ai putea sa te descrii intr-o singura fraza, poate in cateva cuvinte, cu cat mai scurte cu atat mai memorabile. Aceasta mini caracterizare, aceasta afirmatie personala va sta la baza sloganului brandului tau. Puterea sloganului personal consta in capacitatea lui de a transmite oamenilor cu ce te ocupi si care ar fi beneficiile lor in interactiunea cu tine.

TOATA LUMEA FACE CEEA CE STIE SA FACA CEL MAI BINE!

Un logo va transmite instantaneu in online :

• Numele Brandului tau
• Orientarea profesionala
• Stilul personal
• Modul in care tu creezi valoarea

Alegerea unui logo personalizat este importanta, deoarece el te va reprezenta in lipsa. Ori de cate ori il vor privi, oamenii se vor gandi la tine, te vor recunoaste, vor avea anumite asteptari de la tine si emotii, stiind cu ce te ocupi si ce ai putea sa le oferi.

Gandeste-te ce anume ti s-ar potrivi, te-ar ajuta sa iesi mai bine in evidenta, sa-ti exprimi personalitatea intr-un mod diferit. Nu toate sloganurile au asociate imagini in dreptul numelui. Poti alege sa fii reprezentat de niste initiale, cu o grafica mai deosebita. Te-ai putea juca cu culorile, insa asocierea lor ar trebui aleasa cu gust, respectand o anumita cromatica. Exista specialisti care se ocupa de asta, nu e un motiv sa renunti la idee din start, daca nu ai indemanare, sau nu stii ce ar putea sa ti se potriveasca.

Culorile neutre sunt :alb, negru si gri.

Limiteaza culorile neutre la doua.

Poti oricand sa il asociezi pe negru cu o alta culoare.

• Alb = puritatea
• Negru = luxul
• Galben = atentia
• Verde = natura
• Rosu = atentia
• Albastru = leadershipul
• Violet = loialitatea

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile mele. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!