Promovarea afacerii pe internet

Brandingul Personal in Antreprenoriat
martie 19, 2016
Sportul si Brandurile
martie 28, 2016
Arata tot

AFACEREA TA TREBUIE SA EXISTE OBLIGATORIU PE INTERNET

„Daca afacerea ta nu este pe internet, atunci afacerea ta nu este o afacere” – Bill Gates

GOOGLE MY BUSINESS – PIZZA

Indiferent ce activitate desfasori in calitate de persoana fizica autorizata sau persoana juridica, poate ai o profesie liberala, daca nu esti de gasit pe internet la tastarea numelui, profesiei, tipului de serviciu sau produs pe care il oferi, din punct de vedere al marketingului online nu existi. Modul de cautare al clientilor, promovarea afacerii pe internet, comenzile si contactele se stabilesc in prezent in mediul virtual.

Sa luam de exemplu o florarie, care este o afacere extrem de frumoasa dar si solicitanta. Prin natura lor, florile sunt extrem de delicate si de perisabile. Avand o perioada de viata foarte limitata odata ce ti-ai ales un astfel de business trebuie sa lucrezi si in weekend si in vacante.

La ora actuala numai in capitala exista cel putin 800 de florarii stradale si clasice. Pretul unei florarii online, al unei platforme profesioniste de vanzare de flori, poate ajunge pana la 3000 – 15000 de euro.

Proprietarul unei florarii traditionale este de obicei un vanzator care nu are competente de marketing online. Lanturi de florarii se gasesc in orice colt de strada, unele mai emancipate, altele cu traditie. In functie de varsta posesorului si de nivelul financiar al acestuia unele au ramas la nivelul traditional de functionare, in timp ce altele si-au extins sfera de activitate si in online.

Persoanele care nu vor intelege mersul lucrurilor in viitor, vor fi nevoite sa isi inchida business-urile, deoarece nivelul incasarilor nu il va acoperi pe cel al cheltuielilor. Odata cu dezvoltarea internetului, ceea ce primeaza este comoditatea, comertul online inregistrand o dezvoltare progresiva pe toate palierele de consum. Fiecare afacere preia din personalitatea creatorului ei, ca modalitate de desfasurare, de prezentare si de promovare.

Intr-o florarie, clientii sunt foarte distincti: femei si barbati deopotriva, tineri indragostiti, tati iubitori si domni protocolari, femei sensibile sau organizatii. Clientii corporate sunt cel mai frecvent intalniti, valoarea comenzii fiind adesea una consistenta. Acestia ofera buchete oficiale si aranjamente florale cu ocazii deosebite: ceremonii, lansari, evenimente, aniversari, décor. Inainte de a lansa afacerea in online o identificare a tipurilor de clienti care predomina, este absolut necesara pentru ajustarea ofertei la ceintele pietei.

Daca esti un mic proprietar de florarie trebuie sa intelegi anvergura acestui tip de business, pentru a putea acoperi cu promptitudine comezile clientilor ocazionali si companiilor interesate.In online impactul vizual este cel care stabileste daca vei avea o comanda sau nu. De obicei intr-o florarie traditionala ai posibilitatea sa evaluezi atmosfera locatiei, aspectul florilor, calitatea buchetelor, ambalajul si mirosurile.

Daca te vei hotari sa promovezi afacerea cu mica ta florarie pe net, pe platformele sociale, imaginile florale trebuie sa fie impecabile, iar comanda preluata si asigurata cu promptitudine. Pentru ati mari sansele de a-ti valorifica produsele ia in calcul posibilitatea asocierii cu parteneri de afaceri complemetari: firme de organizare de evenimente. Promoveaza-ti afacerea oferind cadouri personalizate: buchete de flori, aranjamente florale si ciocolata, sticle de vin sau sampanie, felicitari sau carti.

GOOGLE MY BUSINESS – PET SHOP

Incepe prin a-ti crea un blog, un site, niste pagini personale si profesionale pe principalele platforme: LinkedIn, Google Plus, Facebook, Pinterest, Youtube. Conecteaza-le si completeaza-le. Extinde-ti reteaua adaugand persoane care se incadreaza in sfera ta de preocupari, sau ar putea deveni cei mai buni promotori ai Brandului tau online. Odata ce iti vei privi afacerea cu aceeasi seriozitate cu care ai conceput-o offline, vei fi de doua ori mai atent/a la tipul de persoane pe care le vei include in lista, pentru ca le vei considera potentiali clienti si nu simple avataruri.

Te invit sa parcurgi oferta si serviciile noastre. Rezerva acum o programare pentru o consultanta personalizata in functie de buget si prioritati. Mult Succes!