Orice chip are o poveste

Diferentele dintre Brandul Personal si Reputatie
iunie 10, 2016
Fluxogenics – De la competitie la creatie cu Bruno Medicina si Gabriel Salman
iulie 21, 2016
Arata tot

Orice om este o poveste in sine, orice chip transmite un mesaj. Oamenii s-au dezobisnuit sa lase garda jos si sa se arate pe internet cu propriile chipuri. Inca mai poti gasi avataruri inlocuitoare, animale, flori, peisaje, mesaje, imagini ideale ale unor chipuri feminine sau masculine si mai putin pe proprietarul contului, de parca expunerea in necunoscut i-ar face mai vulnerabili decat sunt de fapt.

Daca stai si te gandesti, toti avem ceva de transmis prin limbajul non-verbal, prin privire, atitudine, conturul fetei, riduri de expresie,machiaj, bijuterii, imbracaminte. Cititorul poate avea aproape instantaneu un sentiment de afinitate, se poate simti inspirat sa te citeasca, sa doreasca sa cunoasca mai multe despre tine.

Sentimentul ca exista cineva similar, care poate fi identificat si vizualizat inainte de a se crea o minima interactiune, inseamna foarte mult pentru o persoana care nu a avut ocazia sa te cunoasca in realitate.

Pentru unele persoane asocierea insemnarilor de pe blog cu propria fizionomie poate parea infricosatoare pentru ca acest lucru inseamna deja asumarea a ceea ce se prezinta in spatiul public. Teama de inadecvare, de critica, de judecata, de a face ceva gresit pentru unele persoane este mai mare decat sansa de a fi cunoscut si prin intermediul altor mijloace de comunicare. Este adevarat ca nu ai cum sa obtii un feed-back corect despre impresia celor care te vor citi si despre ceea ce vor crede, insa fara depasirea acestei bariere de manifestare nu exista alta cale de a iesi din anonimat.

Trebuie sa fii convins/a ca ceea ce faci merita sa fie promovat, ca vor fi suficiente persoane dornice sa te cunoasca, decat sa te judece. Indiferent de ceea ce vei face sau nu vei face, vor exista persoane care vor avea ceva de reprosat vis a vis de tine, din postura anonimilor. Intelege ca exista multa frustare, oameni care nu au vieti personale, nu au despre ce sa vorbeasca si care se hranesc denigrand tot ceea ce le iese in cale.

Va predomina intotdeauna feed-back-ul pozitiv in defavoarea feed-back-ului negativ. Postarile tale vor ajunge la persoane care vor aprecia din toata inima deschiderea ta, onestitatea si vulnerabilitatea si vor dori sa empatizeze cu tine, contribuind cu propriile povesti.

Pe fondul acestui zgomot continuu si agasare permanenta a reclamelor publicitare, oamenii au dezvoltat un fel de scut anti-promovare, atunci cand acesta este prezentat intr-o forma agresiva si agasanta. Nevoia de conexiune si comunicare este mai mare ca oricand. Daca doresti sa atragi alti oameni trebuie sa fii deschis si abordabil.

Orice chip are o poveste, orice profil transmite un stil de viata si o maniera personala de manifestare. Sunt persoane care sufera transformari fizice spectaculoase si nu se tem sa vorbeasca despre modalitatea in care au obtinut niste rezultate personale, informatii cu care si alti utilizatori se pot identifica si care ii pot motiva.

Deschiderea emotionala poate declansa un adevarat catharsis pe pagina celui care posteaza un anumit eveniment de viata. Oamenii abia asteapta sa interactioneze in jurul unui miez de poveste inspirational si plin de invataminte. Emotiile noastre sunt universale, chipurile noastre si experientele personale difera. Ceea ce ne apropie este nivelul de empatie cu o persoana pe care desi nu o cunoastem, ii stim chipul si suntem intr-un sentiment de familiaritate prin expunerea vizuala si interactiunea cu aceasta periodica.

Nimeni altcineva nu poate avea o perspectiva personala a modului in care prezinti anumite fapte. Te incurajez sa deschizi un blog, sa scrii pe el, sa ai un profil sau mai multe asociat cu fotografia reala, sa poti fi contactat/a, sa lasi oamenii sa te cunoasca, sa te deschizi necunoscutului cu incredere si curaj.