O lectie de Personal Branding de la Prince

Master NLP & Coaching – Curs dubla acreditare cu participarea trainerului Bruno Medicina
august 1, 2016
Dansul proiectiilor virtuale pe Facebook
august 15, 2016
Arata tot

Cand ne gandim la Prince primul lucru care ne vine in minte este sa ii asociem prezenta cu melodia Purple Rain si culoarea sa favorita, culoarea mov. Violet a fost culoarea lui favorita, marca sa, astfel ca dupa tragica sa disparitie Empire State Building, Turnul Eiffel, Superdome-ul din New Orleans si Niagara Falls au fost luminate in violet.

Efectele psihologice ale culorii violet ar fi urmatoarele: violet este considerata o culoare rece, transcendentala, de luciditate inteleapta, detasare totala si clarviziune, care transmite sentimentul eternitatii si nostalgia adevarurilor ultime, trairi paranormale, starea de fuziune si de unitate cu tot ceea ce ne inconjoara, care stimuleaza trairile spirituale inalte, precum si simultaneitatea unor stari ca optimism si nostalgie, atractie si detasare, indepartare si apropiere, bucurie si tristete, concret si abstract, prezenta si absenta, o stare de atotputere, omniprezenta, o senzatie de apropiere foarte mare in spatiu, cuprinderea infinitului si a eternitatii in propia fiinta, starea ca totul este in fiinta si ca simultan fiinta este in tot ceea ce o inconjoara.

Indiferent daca optiunea pentru aceasta culoare a fost una constienta, sau faptul ca si-a dorit sa fie asociat cu violet, aceasta culoare a creativitatii si spiritualitatii este primul atribut la care te gandesti cand ii pronunti numele.

Violetul este o culoare a masurii, constituita din rosu si albastru in proportii identice, din luciditate si actiune cugetata, echilibru intre pamant si cer, simturi si spirit, patima si intelepciune.

In consecinta, violetul este culoarea tainei, a misterului. In spatele violetului se va savarsii nevazutul mister al reincarnarii sau cel putin, al transformarii.

Pe monumentele simbolice ale Evului Mediu, Iisus Hristos poarta un vesmant violet in timpul patimilor, adica atunci cand si-a asumat deplin incarnarea, cand, in momentul implinirii sacrificiului, uneste total in el Omul, fiu al pamantului, pe care il va rascumpara cu Duhul ceresc, nemuritor, in care se va intoarce.

Violetul este de asemenea culoarea ascultarii, a supunerii, ceea ce nu contrazice asocierea ei cu patimile lui Hristos. Exista obiceiul de a lega de gatul copiilor o piatra de culoare violet, nu numai pentru ai apara de boala, dar si pentru ai face ascultatori si cuminti. Violetul este de asemenea, o culoare linistitoare in care ardoarea rosului se indulceste. In sensul acesta trebuie inteles vesmantul violet al episcopului. Aceasta culoare este emblema masurii, a cumpatarii.

Extremul Orient, interpreteaza aceasta trecere de la rosu la violet intr-un cu totul alt sens, pur carnal, care inseamna si trecerea de la activ la pasiv. In cadrul tantrismului, fuziunile amoroase rituale se realizeaza intr-o incapere scaldata intr-o lumina violet, caci lumina violeta stimuleaza glandele sexuale ale femeii, pe cand cea rosie le stimuleaza pe ale barbatului.

Culoarea violet este inzestrata cu cea mai intensa putere electro-chimica si este acidifianta. Ea este extrem de stimulatoare pentru sistemul nervos. Culoarea violet ne hraneste si ne energizeaza in mod inefabil partea cea mai inalta a creierului, ajutandu-ne sa ne extindem orizontul intelegerii.

Culoarea violet este stimulatoarea celor mai inalte idealuri umane si, gratie inspiratiei determinate de aceasta, au fost concepute cele mai frumoase opera in arta, muzica, proza, poezie, picture, sculptura, cinema etc.

Leonardo Da Vinci sustinea ca puterea de meditatie a fiintei umane poate fi mult marita daca meditam intr-o camera cu geamuri violete la ferestre atunci cand soarele este la amiaza.

Wagner obisnuia sa compuna spirituala sa muzica intr-o camera cu perdele de culoare violet.

Faimosul Saint Germain folosea adesea efectul purificator al luminii violet pentru a vindeca bolnavii.

Sensibilitatea si profunzimea versurilor sale au dat lumii creatii unice si iubite de tot globul, pentru ca versurile sale izvorate din autenticitatea fiintei extraordinare care a fost Prince, au exprimat vibratia sufleteasca a valorilor dragi inimii sale.

Originalitatea stilului sau inconfundabil isi are sursa in calatoria personala parcursa cu incredere de la lansare. Povestea Prince este exprimarea inimii sale in cuvinte, muzica si dans, in trairea inconfundabila pe care o numim astazi Brandul Prince si pe care toata lumea o recunoaste.

Prince a rescris muzica rock, prin nuantele de funky si promovarea androginismului intr-un mod sexy si provocator.

” Nimeni nu poate dicta cine sunteti pentru alte persoane ” Prince

Jimmy Fallon spunea despre el : „Tipul a fost pur si simplu uimitor. El a trait muzica lui…care pur si simplu a venit prin el „.

Cand traiesti si te exprimi cu convingere, devii un Brand, o sursa de inspiratie pentru ceilalti, care te urmeaza in mod natural pe retele si in viata, se identifica cu valorile tale si iti impartasesc viziunea.

O lectie de Personal Branding de la Prince

Sursa articolului: writedirection.com