Aprecierea corecta a propriei valori in construirea Brandului Personal

Gabriel Salman si Bruno Medicina – Eveniment „Este Posibil”
septembrie 6, 2016
Ego Branding si stralucirea diamantului tau interior
septembrie 9, 2016
Arata tot

De ce spun acest lucru?

Pozitionarea corecta fata de propria persoana prin reflectie si autoanaliza, dar si prin feed-back-ul obtinut de la persoanele apropiate cu care vii in contact in fiecare zi, sau pastrezi legaturi periodice, te poate ajuta sa iti construiesti un bagaj informational corect, care sa stea la baza capitalului tau de imagine. Aprecierea corecta a propriei valori este ceea ce iti trebuie in construirea Brandului Personal.

Cu totii avem nevoie de atentie si apreciere. Primim iubire neconditionata din primii ani de viata din partea parintilor, mai tarziu suntem acceptati si apreciati la scoala de catre colegi si profesori, suntem in centrul atentiei in mediile profesionale si odata cu dezvoltarea tehnologiilor ne-am construit propriile comunitati pe retelele sociale in care ne conturam personalitatea prin postarile zilnice sau periodice, pentru cei care nu ne cunosc inca si poate nu ne-au intalnit niciodata in viata reala.

Sentimentul de siguranta si incredere se naste din ancorarea in ceilalti, in modul in care acestia ne ofera feedback, dar echilibrul si sistemul de referinta trebuie sa fie in interior, prin constientizarea propriilor valori si credinte si astfel vei putea sa iti construiesti un Brand Personal autentic pe termen lung.

Lumea este o oglinda, retelele sociale ne reflecta comportamentele si gandurile exprimate in online. Cand oferim celorlalti aprecieri sincere, ni le oferim de fapt noua insine. Pentru ca incarcam spatiul virtual cu prezenta noastra plina de energie, ganduri pozitive si armonie, pretuirea noastra determina oamenii sa se ridice la un nivel superior de perceptie si raportare vis a vis de propriile persoane , dar si vis a vis de noi.

Complimentele, recunostinta, suportul emotional, multumirea scot la suprafata tot ceea ce este mai bun dintr-o persoana, dar si din propria ta persoana, pattern comportamental care iti ajuta enorm brandul pe termen lung, daca esti aliniat si te mentii constant intr-un comportament proactiv, prosocial, deschis si suportiv.

Pentru a te conecta cu alti utilizatori, trebuie sa te folosesti de interactiune, sa iti activezi gradul de empatie si sa te exprimi prin incurajari si aprecieri virtuale de tip LIKE and SHARE, sa pui in evidenta trasaturile umane universale ale altor oameni care te imbogatesc cu adevarat cum sunt : altruismul, compasiunea, respectul, integritatea, intelepciunea, iubirea, bunatatea, increderea, prietenia, loialitatea.

Omul este o fiinta complexa si tocmai aceasta diferentiere ne si atrage atunci cand ne alegem semenii, pe care ni-i dorim in preajma noastra, ii urmam si ii lasam sa ne inspire. Esti o sursa de inspiratie pentru orice alta fiinta umana, atata timp cat ti-ai identificat valorile personale si le comunici celorlalti prin prisma propriilor tale experiente de viata.

Utilizatorii se identifica cu emotiile din spatele povestilor tale, cu experienta umana spusa dintr-o perspectiva irepetabila, cu varianta ta cea mai frumoasa si mai dureroasa poate, dar plina de semnificatii de viata izvorata din aprecierea corecta a propriei valori.