Aptitudini personale in on-line

Curs Master Coach si NLP
octombrie 11, 2016
Manifesta realitatea pe care ti-o doresti cu Bruno Medicina
noiembrie 15, 2016
Arata tot

Astazi m-am gandit sa iti impartasesc cateva atitudini personale simple, care te vor transforma intr-o persoana agreabila in online si te vor ajuta in Managementul Reputatiei:

ZAMBETUL:

Fotografiile cu persoane zambitoare atrag privirea si curiozitatea utilizatorilor, persoanele care zambesc des si in mod natural fiind percepute ca fiind niste persoane mai abordabile, mai prietenoase si mai competente. Cand transmiti starea de bine si ii faci si pe altii sa se simta confortabil, acestia iti cauta prezenta si se bucura cand apari online.

Persoanele pozitive, cu o mina tonica, au mai mari sanse sa obtina de la ceilalti disponibilitatea si atentia lor pe retele. Emisia de energie pozitiva este contagioasa si influenteaza starea de spirit a membrilor mediului virtual. Acesti oamenii atrag ca un magnet persoanele venite sa se incarce pe profilul lor, sunt un flux inepuizabil de stari de spirit premium pentru audienta lor.

LAUDA:

Toti oamenii au nevoie de stimulente, de suport si incurajare, de recunoastere a muncii lor indiferent daca sunt constienti sau nu de acest lucru. Atunci cand oferi suportul tau, le oferi acestor persoane motivatia de a merge mai departe si le determini sa se mentina la inaltimea asteptarilor tale. Ofera aprecieri atunci cand simti si vei fi autentic in reactiile tale, dar evita sa sustii o persoana, doar pentru a nu o pierde de client in cercul de prieteni.

DISPONIBILITATEA PENTRU A FI DE AJUTOR:

Cand pronunti cuvintele magice „Cu ce iti pot fi de ajutor?” oamenii se deschid si interactiunile curg intr-un firesc natural. Prin cultivarea unei disponibilitati reale de a servi oamenii si de a fi de folos pe retele, se castiga un consistent capital de imagine, fara un efort deosebit de promovare personala. Aceasta atitudine prosociala, dedicata intereselor de grup si pusa in slujba oamenilor, creeaza un impact puternic in grupurile virtuale.

DISPONIBILITATEA PENTRU A CUNOASTE ALTI OAMENI:

Deschiderea catre interactiune offline si online este o calitate a oamenilor carora le place sa cunoasca persoane noi. Aceste persoane care trateaza cu real interes platformele virtuale, sunt constiente ca retelele pot oferi oportunitati noi de a cunoaste persoane, pe care in viata reala nu le-ar fi putut intalni in mediile personale si profesionale.

RECUNOSTINTA:

Exprimarea recunostintei, oferirea de feed-back si multumiri atat pe wall cat si pe chat, atat la evenimente cat si la telefon, poate aduce oamenii impreuna si poate contribui la construirea unui sentiment de apartenenta si devotament fata de valori comune, cum sunt aprecierea corecta a calitatilor altor oameni, recunostinta si respectul natural fata de realizarile acestora.