Google Authorship si anonimatul

Manipulation Secrets – Seminar gratuit pentru studenti cu Bruno Medicina
noiembrie 16, 2016
Despre Blogging, Moda si Business
noiembrie 23, 2016
Arata tot

Google si-a propus sa identifice mult mai bine vizitatorii anonimi implicati in publicitatea directionata, mai mult decat pe cei care au legatura cu imbunatatirea calitatii, vitezei sau utilitatea cautarii si gasirii.

Google isi doreste sa trianguleze numele real cu comportamentul online pentru o acuratete cat mai mare posibila. Aplicatiile google, produsele, telefoanele, sistemele de operare, serviciile reprezinta doar niste strategii pentru a atrage vizitatorii in sistem. Google vrea sa demaste paternitatea celor care se folosesc de aceste facilitati si care opereaza in anonimat.

Cu cat numarul de puncte de referinta care coreleaza un utilizator cu un comportament online, cu atat este mai bine. Totul se reduce la generarea de venituri: AdWords, retelele de publicitate si parteneriatele care se ocupa cu alte retele publicitare si scheme generatoare de venituri.

Exista sute si mii de site-uri elaborate, blog-uri, publicatii online, ziare, buletine, site-uri comerciale dedicate pacalirii motorului Google prin blocarea si indexarea acestora ca adevarate. Aceste enclave sunt concepute pentru a distrage robotii si mai putin consumului uman.

Desi Google face o multime de bani pe anunturile rulate de pe aceste site-uri, prin platforme afiliate, sau dedicate managementului reputatiei, ori din SEO, exista un conflict intre proprietarii autentici, onesti , revendicati si verificati si restul site-urilor construite pentru a pacali robotii.

Dincolo de acest aspect, lumea Google incearca sa te gaseasca peste tot si sa detina cat mai multe referinte despre tine.Ar putea spune ca face asta in numele prevenirii agresivitatii virtuale anonime, insa adevarul ar putea fi ca, cea mai mare companie de date de pe planeta vrea sa colectioneze cat mai multe referinte incrucisate despre tine, din cat mai multe site-uri posibile, astfel incat sa se poata stii cu exactitate cat mai multe date despre ceea ce reprezinti atat in online cat si in offline.

Mai multe detalii AICI!