Pasi in Branding-ul Personal

Audiobook – Retele de socializare explicate
decembrie 6, 2016
Concert de orga cu Bruno Medicina
decembrie 9, 2016
Arata tot

CUM SA FII UN BRAND :

  • Construieste-ti o prezenta demna de respect pe retele. Iti sunt necesare fotografii profesionale in care sa ai atitudine, sa fii imbracata impecabil, sa transmit faptul ca esti o persona placuta, competenta cu un cerc de cunostinte interesante de cunoscut. Nu uita ca esti media celor cu care interactionezi in on-line.
  • La o simpla cautare a numelui trebuie sa ai conturi personale si profesionale. Foloseste-ti numele real si asigura-te ca profilurile sunt completate integral in maniera in care iti doresti sa fii perceputa.
  •  Invata sa asculti, practica empatia, contureaza-ti Brandul Personal echilibrand ceea ce transmit, cu ceea ce ai inteles si ai invatat si ai devenit.
  • Ai in fata permanent obiectivele care te motiveaza si pentru care vrei sa fii cunoscuta, iti apartin si vrei sa fii asociata cu ele. Transmite treptat, informatii care au legatura cu ele, lasa-te descoperita si imbina datele altor persoane cu ceea ce ti-ai propus tu sa transmit.
  •  Cand scrii ceva care te reprezinta mediteaza asupra eventualelor consecinte, analizeaza daca este ceva cu care ai vrea sa fii asociata si peste 3 luni, 1 an, este ceva de care ar putea sa iti fie rusine in viitor? Nu prelua continuturi la intamplare, doar pentru a intretine prezenta ta pe retele si pentru a fi pe placul celorlalti.
  • Mentine toate platformele personale la un standard profesional inalt. Trateaza-le cu importanta cuvenita unei persoane constiente de crearea unui Brand Personal care te va reprezenta in absenta.
  • Observa-ti competitorii, analizeaza  ce posteaza, cum se exprima in on-line, daca au succes. Vei stii ce ti se potriveste, pe unde te situezi si ce poti sa imbunatatesti la tine, sau ce poti aduce tu diferit.
  • Brandul Personal este un vehicul prin intermediul caruia tu te adresezi publicului potrivit, iti transmiti valorile si iti setezi intentiile. Nu incarca profilurile cu informatii nerelevante. Evita zgomotul inutil.
  •  Vorbeste despre expertiza profesionala, descrie o parte a activitatilor zilnice, anunta evenimentele la care participi, ce recomanzi, impartaseste impresii, sustine cauze si persoane, felicita persoane pe care le respecti sau le admiri.
  • Foloseste instrumentele sociale pentru a ajunge la publicul tinta, interactioneaza cu acesta, in caz contrar toate aceste avataruri vor ramane niste contacte reci, care nu vor conta prea mult in viata reala si in sustinerea nevoilor tale.
  •  Deschide subiecte de discutie, interactioneaza cu postarile celorlalti, promoveaza-le evenimentele in care crezi, scrie-le direct, suna persoanele pe care doresti sa le intalnesti si in viata reala, intalniti-va.
  • Foloseste ca pe o parghie platformele online pentru a aduce in viata reala persoanele pe care nu ai fi avut posibilitatea sa le intalnesti. Ofera follow-up in on-line persoanelor cunoscute in viata reala. Sustine si intretine cele doua paliere de comunicare pentru construirea Brandului Personal si pentru dezvoltarea relatiilor cu oamenii inspirationali pe care ti-I doresti in preajma.