Folosirea Brandului Personal pentru construirea unui Imperiu

Alina Ion – Metode Nonformale Educatie Timpurie
ianuarie 25, 2017
Ce trebuie sa faci daca ai cont pe Instagram
februarie 17, 2017
Arata tot

Vivy Yusuf este o tanara inteligenta, frumoasa si eleganta din Malaezia, casatorita si cu doi copii, care a dezvoltat o poveste de succes pe internet cu ajutorul sotului ei Fadzarudin Anuar in 2010, prin promovarea unui site de moda e-commerce dedicat apropierii designerilor de consumatori.

In urma unei experiente neplacute de cumparaturi offline, pe o vreme neprielnica i-a venit ideea de a lansa o platforma de cumparaturi on-line in Malaezia. Ea a abordat designerii solicitandu-le sa se implice in ideea ei. Pornind de la un capital de 24195$, 10 designeri si un personal de 20 de oameni, afacerea a crescut la 500 de marci si sute de angajati in 6 ani, cu birouri in Kuala Lumpur, Singapore si Jakarta.

Succesul Blogului personal care a adus mii de adepti de pe conturile sale din social media, a condus la mai multi clienti si implicit catre mai multe vanzari. La inceput a fost sustinuta de prieteni si cititorii fideli care si-au dorit sa o sprijine, ceea ce a reprezentat un avantaj in raport cu competitorii ei. Dupa doi ani de munca asidua, veniturile ei s-au dublat, desi pe piata exista o concurenta puternica.

Incercarea de a-si imita competitorii, i-a adus momente de pierdere a identitatii brandului, de confuzie si de coborare a standardelor. In urma unei analize profunde, Yusof a decis sa se reantoarca la esenta Brandului personal si a inceput sa creeze si sa stabilizeze legaturile cu designerii locali focusandu-se pe ceea ce ea stia sa faca mai bine si ceea ce o determina sa se simta confortabila si increzatoare cu ideea de la care pornise initial. S-a reorientat pe piata asiatica de sud est si pe nisa ei de clienti orientati pe ofertele de moda premium.

Ea a considerat ca nimeni nu poate cunoaste si promova produsul mai bine ca ea insasi si aceasta credinta a determinat-o sa se concentreze si sa investeasca mai mult in blogging. Al doilea instrument folosit l-a reprezentat platforma Instagram, care i-a permis sa isi valorizeze mai bine creativitatea, stiut fiind ca pe Instagram predomina foarte mult vizualul si ca aceasta este platforma ideala dedicata modei.

Clientela ei este in mare parte alcatuita din femei cu varsta cuprinsa intre 20-40 de ani.Acesta este un public alert, inteligent care impune o implicare constanta si foarte energica. Fiecare lansare de colectii reprezinta un preambul pentru urmatorul eveniment. Clientele sunt inteligente si obisnuite cu informatia de calitate si de mare actualitate.

Succesul acestei afaceri si obtinerea notorietatii, au calificat-o pe Yusuf intr-un reality show. Afacerea a inceput sa se extinda si in tarile vecine. Inovatiile in domeniul modei si reputatia personala au condus la cresterea numarului de femei imbracate hijab. Colectiile ei editie limitata au devenit o imagine obisnuita.

Yusof a primit oferte de colaborare cu noi designeri si celebritati, dar si oferte de expansiune in Thailanda. Vivy Yusof si-a propus un scop ambitios: lansarea unei aplicatii mobile care sa usureze comunicarea si vanzarile. Mai multe informatii despre Vivy Yusof AICI! Asadar internetul ofera oportunitatile potrivite pentru cei care sunt pregatiti sa le imbratiseze, le simt si au setarea mentala necesara.