Ce trebuie sa faci daca ai cont pe Instagram

Folosirea Brandului Personal pentru construirea unui Imperiu
februarie 15, 2017
CV-ul Tau Virtual in Personal Branding
februarie 18, 2017
Arata tot

PASI PE INSTAGRAM: 

  • Scopul tau pe Instagram este sa te asiguri ca obtii comentarii, esti tag-uit si primesti like-uri
  • Concentreaza-te pe interactiunea ta cu urmaritorii
  • Incarca pentru inceput pe propriul profil 5-10 fotografii
  • Economiseste timp, filmand mai multe videoclipuri odata
  • Construieste-ti un cont prin care oamenii sa inteleaga cu ce te ocupi in momentul in care iti acceseaza profilul
  • Verifica intotdeauna daca contul tau se potriveste Brandului tau
  • O caracteristica a conturilor o reprezinta faptul ca ele nu necesita foarte mult continut original
  • Incearca sa obtii fotografii la o rezolutie inalta, deoarece acestea sunt cele care ii determina pe altii sa iti urmareasca profilul
  • Pe Instagram, utilizatorul vrea sa inteleaga mesajul pe care intentionezi sa il transmiti in 2 secunde
  • Daca esti in Social Media si vrei sa fii luat in seama, trebuie sa ai in minte ca esti aici pentru a oferi ceva de valoare
  • Petrece 80% din timp pe pagina ta, pentru a o imbunatati
  • Nu folosi hashtag-ul in capturile initiale
  • Incepe usor prin construirea relatiilor pentru inceput
  • Focuseaza-te pe realizarea unor postari de calitate
  • Poti determina persoane care au incetat sa iti urmareasca contul, sa redevina urmaritorii tai
  • Gandeste-te inainte de a adauga un urmaritor care a renuntat sa te pastreze in lista, sau un potential client, daca merita sa il readaugi
  • Utilizarea unui filigran, ii va ajuta pe urmaritori sa iti recunoasca postarile, datorita acestei amprente personale
  • Asigura-te ca muzica si videoclipul au sonorul accepatabil, pentru a nu pierde interesul urmaritorilor
  • Pentru a castiga noi membrii in lista, interactioneaza cu postarile celor cu care ai afinitati
  • Ar trebui sa iti actualizezi periodic profilul de pe Instagram, pentru a semnaliza ca esti activ/a in retea
  • Foloseste hashtag-uri specifice, alege cuvinte cheie concrete care au legatura cu intentiile tale si cu ceea ce incarci pe profil
  • Toata lumea vrea sa te cunoasca asa cum esti tu in realitate, asa incat nu ar fi rau sa incarci niste fotografii cu tine pe panoul personal
  • Postarile care iti plac, predetermina ceea ce vei vedea in viitor pe Instragram; in functie de interesele tale vei vedea cu predilectie un anumit tip de teme
  • Nu exista valoare reala in a-ti crea utilizatorii care nu exista, doar pentru a spori credibilitatea in retea
  • Incarca un link in dreptul descrierii tale numita BIO, alege cu intelepciune acea adresa de link
  • Pagina in care vei explora si alte postari va incarca informatii similare cu ale tale, oricand poti schimba acest lucru, cautand cu lupa cuvinte cheie care contin postari interesante pentru tine in acel moment
  • Evita sa pui prea multe hashtag-uri in dreptul produselor si serviciilor tale, excesul de hashtag-uri va trimite urmaritorii catre cei care alcatuiesc competitia ta
  • Totusi creeaza o lista de hashtag-uri relevante pentru lista de marketing
  • Numarul de urmaritori de pe profilul tau, reflecta calitatea informatiei pe care o oferi
  • Urmareste-ti potentialii clienti pe Instagram, fii atent/a la ce cuvinte cheie utilizeaza acestia
  • Posteaza hastag-uri in comentariile secundare
  • Evita supraincarcarea cu hashtag-uri utilizate frecvent de toata lumea
  • Alege o captura interesanta ca miniatura, care sa iti reprezinte videoclipurile incarcate pe profilul de pe Instagram
  • Inregistreaza videoclipurile pentru Instagram cu mobilul pozitionat orizontal
  • Creeaza o relatie mai intai, inainte de a incepe un business
  • Poti face atat de multe din punct de vedere a publicitatii pe Instagram
  • Poti trimite mesaje catre cineva care nu te urmareste inca pe Instagram
  • In functie de persoanele pe care le urmaresti si de interesele acestora, Instagram iti va activa un anumit tip de informatii pe care sa ti le prezinte
  • Daca esti model, cantaret,  designer, pictor, fotograf, actor, bijutier, speaker, Instagram este locul ideal in care tu sa vorbesti despre tine si realizarile tale
  • In postarile tale, trebuie sa iti declari intentiile, astfel incat urmaritorii tai sa stie ce asteptari ai de la ei in momentul in care incarci o informatie despre tine, despre un eveniment, produs sau serviciu
  • Poti reposta dupa un timp informatii pe care le doresti reactualizate
  • Implica-te in interactiunea cu fanii tai, care te urmaresc si iti scriu, creeaza realtii
  • Pentru a dezvolta reteaua, interactiunea cu ceilalti este baza
  • Cand incarci ganduri, citate, asigura-te ca ele sunt vizibile, ca au  fost capturate de ecran integral si scrisul este lizibil
  • Profilul tau ar trebui sa reflecte cine esti tu si cu ce te ocupi
  • Ofera tot timpul informatii noi, astfel incat followerii care te-au parasit sa aiba motiv sa se reantoarca
  • Arhiveaza-ti postarile pentru a putea fi reutilizate la momentul potrivit
  • Verifica postarea care a determinat renuntarea urmaririi, pentru a determina ce trebuie imbunatatit : poate un fundal sonor, o incadrare in pagina, culoarea, sau descrierea
  • Anumite cuvinte cheie pot atrage falsi urmaritori
  • 60 de secunde de video sunt prezentate tuturor utilizatorilor de Instagram
  • Umple-ti pagina de explorare cu clienti targhetati
  • Vizualizeaza-ti clientul ideal aflat pe Instagram
  • Evita sa utilizezi hashtag pe produse si servicii
  • Oamenii evalueaza contul  citind ultimile doua randuri ale postarii
  • Contul tau ar trebui sa fie public
  • Reutilizeaza-ti videoclipurile de pe Instagram, in general videoclipurile primesc mai multe like-uri decat pozele
  • Pentru fotografii, fii atent/a la luminozitate
  • Actualizarile frecvente activeaza notificarile pe Instagram
  • Pe Instagram accentul se pune pe impactul vizual, de aceea atat videoclipul cat si fotografia trebuie sa fie impecabile
  • Nu spama, excesul dauneaza grav sanatatii vizuale a celor care iti urmaresc postarile
  • Ofera valoare de la primul contact realizat prin intermediul mesageriei
  • Atrage atentia utilizatorilor si ei vor fi incurajati sa interactioneze
  • Securizeaza-ti contul de Instagram utilizand doua filtre de autentificare
  • Foloseste doua adrese diferite de e-mail pentru cele doua conturi de Instagram, daca te gandesti la conturi multiple

Happy SelfBranding!