CV-ul Tau Virtual in Personal Branding

Ce trebuie sa faci daca ai cont pe Instagram
februarie 17, 2017
Bruno Medicina in Emisiunea Energie si Vitalitate
februarie 19, 2017
Arata tot

De obicei cand spui CV prima asociere automata este sa te raportezi la CV-ul redactat pe hartie si incarcat pentru a fi trimis recrutorilor de pe site-urile de profil in vederea angajarii.

Suntem in era informationala, continuturile digitale ajung inaintea ta la cei care te cauta: prieteni, colegi, colaboratori, recrutori, angajatori, posibile contacte de business, necunoscuti din online.

Intrebarea mea este, cum ai vrea sa fii perceput/a si ce crezi ca spune Google despre tine. Indiferent daca iti place sau nu, ghidul online cel mai frecvent accesat, tatal tuturor raspunsurilor de moment acest motor de cautare cu care indiferent daca iti place sau nu, utilizatorii il acceseaza 24 de ore din 24.

Referintele virtuale sunt afisate la o cautare superficiala a primei pagini si stau la baza unor decizii care te privesc pe termen lung. Poti pierde oportunitati importante, prin simplul fapt ca nu esti prezent/a pe anumite platforme, prin faptul ca nu esti conturat/a ca personalitate si ca profesionist.

Mi-ar face mare placere sa aflu de la tine cate lucruri incredibile ai descoperit tastandu-ti numele pe Google

• Cate rezultate pe pagina sunt despre tine?
• Cate conturi sociale apar?
• Care este Portofoliul tau virtual?

Te voi ajuta putin, dar munca cea mai grea iti revine daca te preocupa cu adevarat Reputatia si nu vrei sa pierzi sansa de a fi conectat/a cu persoane influente, profesionisti de top si nici nu vrei sa pierzi ocazii de a fi in mijlocul celor mai interesante evenimente de socializare sau business.

Creeaza contextul potrivit pentru tine, ai curajul sa iesi in fata cu hotarare si in deplina cunostinta de cauza, avand in fata scopul tau mai inalt. Gandeste-te ce iti place sa faci, pentru ce iti doresti sa fii cunoscut/a si incepe sa iti construiesti prezenta in online.

Te asigur ca nu este un proces usor, ai nevoie in medie de 9 luni – 1 an, pentru ca persoanele din lista, dar si cei care te cauta pe google sa te cunoasca mai bine si sa inteleaga cine esti, cu ce te ocupi si cum iti petreci cea mai mare parte a timpului tau liber, pentru a decide daca sa isi doreasca sa te aiba in lista, sa cunoasca mai multe despre tine si sa te solicite in viitor pentru a te angaja, a colabora pe diverse proiecte sau a se imprieteni.

ELEMENTE ALE CV-ULUI VIRTUAL:

• Blog-ul Personal
• Site-ul Profesional
• Profilurile Personalizate
• Communicate de presa
• Articole din reviste de specialitate
• Comentarii: forum,grup,blog, ziare
• Promovare evenimente specialitate
• Lansare produse si servicii
• Sustinerea anumitor cauze sociale

Mult Succes! Happy Self Branding !