Perceptia luxului pentru Generatia Millenials

Facebrands Top Pagini de Brand pe Facebook
martie 29, 2017
Care sunt Valorile tale?
aprilie 6, 2017
Arata tot


Generatia Millenials este cumpatata si preocupata de sustenabilitate, militeaza pentru protejarea mediului si purtarea hainelor ecologice. Este axata pe cooperare si iubeste asocierea de branduri aflate in contrast.
Lux-ul in viziunea Generatiei Millenials este o asociere de branduri neobisnuite, de foarte scump cu foarte ieftin, un ceas de aur cu niste tenisi, motiv pentru care H&M care promoveaza haine accesibile dupa modelele unor designeri celebrii au foarte mare cautare.

Spre deosebire de generatiile trecute care asociaza luxul cu produse exclusiviste, Millenials introduc si experientele care se petrec in locuri extravagante, un safari intr-un cort valoreaza mult mai mult decat produsele in sine, de exemplu rezervarea la un hotel de cinci stele dintr-o zona exclusivista. Pentru generatia Millenials conteaza familia, cariera si viata personala. Aceasta categorie de persoane isi doreste sa calatoreasca si sa fie implicata in proiecte sociale.

Daca Baby Boomer erau preocupati sa demonstreze „ca sunt mai puternici”” decat ceilalti, generatia Millenials sunt colaborativi, ei considerand ca ” daca eu pot sa fac asta si tu poti”. Generatia Millenials este conectata in permanenta la aplicatiile mobile, este dependenta de tehnologie si deprimata in absenta ei. Se simte conectata in social media si deconectata la nivel uman. Este axata pe cooperare, nu pe confruntare. Se simte competitiva raportata la propriul etalon pentru auto-depasire „vreau sa fur meserie!””.

Timpul petrecut acasa este foarte redus „2 minute”, „cat mai putin”, pentru a se simti conectat in permanenta cu prietenii si lumea. Brandurile de lux reprezinta o investitie de durata, le confera sentimentul de confirmare a statutului social, prin afisarea in contexte sociale, crearea unei impresii si amortizarea investitiei in respectivele produse.

Pentru ca un Brand sa fie perceput de lux, acesta „nu trebuie sa aiba promotii”, ” sa nu fie ostentativ”, „sa foloseasca o publicitate discreta”. Tehnologia nu este perceputa ca fiind un lux, ci o necesitate. Promovarea potrivita pentru aceasta categorie de clienti este cea de 1:1, o comunicare umana,calda, pentru a nu intra in disonanta cu acestia ” ti se potriveste modelul acesta!”

Personificarea lux-ului in viziunea generatiei Millenials consta in minimalism si discretie, in asocieri non-conformiste dintre scump si ieftin : ” nu e junkie”, „nu are tatuaje”, „nu e cocalar”.

Locatii turistice si vacante : Dubai, Hilton
Bijuterii de lux: Rolex
Auto: Ferrari, Porsche, Maybach, Lamborghini, Jaguar, Lexus, Cadillac
Obiecte de lux: ceas, inel, pantofi