Ce este Branding-ul?

Care sunt Valorile tale?
aprilie 6, 2017
Brandurile pentru Senior Boomers sau Young Old
aprilie 11, 2017
Arata tot

Ce este Branding-ul ? Branding-ul este crearea unei Identitati, ceva pe care oamenii sa poata sa-l vada, sa-l perceapa si sa-l experimenteze. Branding-ul vine sa confirme si sa dovedeasca ca esti ceea ce afirmi. Se manifesta in prezenta ta online, in modul in care te descrii, in atitudinea ta, in nivelul serviciilor tale, in materialele de marketing, evenimentele si locatiile in care apari, in persoanele cu care te asociezi. Indiferent de ceea ce vei face, fii sigur/a ca persoanele care s-au intersectat cu tine isi vor reaminti diversele ipostaze in care te-au intalnit.

Care este mesajul tau pentru aceste persoane? Care este aria ta de expertiza si mai ales care este superdiferentiatorul menit sa le capteze interesul? N-ai identificat inca acest atribut? Gandeste-te deoarece are legatura cu personalitatea ta si mai putin cu specializarile si competentele avute. Avem acces la educatie, la formari, la anumite job-uri, putem tine cursuri, participam la competitii, mergem in vacante, ne afisam la diferite evenimente, insa ceea ce ne diferentiaza este personalitatea noastra, modul cum ne punem in valoare, atitudinea in diferite contexte, valorile si credintele noastre.

Care este finalitatea a ceea ce promiti sa oferi? Increderea ca esti o persoana loiala si serioasa? Promptitudinea si profesionalismul? Umorul si sociabilitatea? Lucreaza la imaginea ta, la mesajele verbale si non-verbale. Trebuie sa existe un echilibru intre convingeri si ceea ce manifesti. Comportamentul disimulat este repede detectat pe retelele sociale. Exista o „zona oarba” care iti scapa si care are legatura cu modul in care te vad ceilalti.

Atitudinile personale au legatura cu tine, cu tot ceea ce transmiti despre experientele cotidiene, iar atitudinile sociale sunt legate de grupurile din care faci parte si de modul in care reactionezi la ceea ce se posteaza. Aceste informatii alcatuiesc un tablou mai mare care atrage sau nu interesul. De ce sa fii mai bun,cand poti fi foarte bun. De ce sa reactionezi la fel cand poti sa reactionezi diferit, daca asa simti. Multimile si grupurile omogenizeaza. Asta nu inseamna ca trebuie sa ai o parere diferita de a celorlalti, pentru a iesi in evidenta. Poti sa te afirmi prin a incepe sa fii tu, fara sa urmaresti validarea celorlalti.

Numele tau traieste in mintile si inimile oamenilor care te-au cunoscut, sau au auzit de tine. Fiecare dintre acestia are o interpretare diferita, insa valorile asociate sunt universale, astfel incat audienta ta va fi loiala si interesata, te va respecta natural si va dori sa faca afaceri cu tine.

Branding-ul este promisiunea ta fata de client, fata de prietenii virtuali si followeri. El transmite oferta ta de colaborare la nivel de produse si servicii intr-un mod convingator si diferentiator. Canalele de distributie din social media, site-ul,logo-ul, mesajele, materialele promotionale comunica valoarea Brandului Tau. Branding-ul consecvent, strategic iti va aduce acel capital de imagine stabil si convingator care iti va permite sa ai un nivel ridicat al pretului, clienti mai buni si respectul lor natural, onoarea ca pot incheia parteneriate cu tine.

Valoarea normala asociata pretului serviciilor Brandului Tau vine frecvent sub forma de calitate, sau atasament emotional, pentru ca ceea ce oferi este mai profund decat serviciul in sine. Finalitatea prestarii serviciilor tale este MODUL IN CARE clientii tai SE SIMT, experienta pe care o au NUMAI pentru ca te-au ales PE TINE.