De ce Instagram este o optiune inspirata daca iti construiesti Brandul Personal

Vernisaj Samar Draie
mai 19, 2017
Cum sa creezi simpatie in Personal Branding
mai 24, 2017
Arata tot

Dupa Facebook, Instagram-ul este platforma preferata la nivel global , datorita facilitatii acesarii ei prin intermediul mobilului. Oamenii confunda deja internetul cu Facebook, pentru ca aici gasesc tot ceea ce isi doresc si acelasi lucru este pe cale sa se intample si cu Instagram. Este mai comod, mai acesibil si mai simplu de utilizat. Odata conectarea automata, pur si simplu transferi informatii din mobil, indiferent de locul in care te afli. Tot ceea ce iti trebuie este o conexiune la internet.

1. Utilizeaza Instagram Insights

Instagram Insights iti ofera informatii pretioase despre numarul vizionarilor postarilor tale (afisari), numarul de click-uri pentru link-ul postat, informatii demografice: sex, varsta.

2. Implica Urmaritorii

Fanii unui Brand prefera sa fie rasplatiti pentru loialitatea lor si de aceea le place sa interactioneze pe retele, indiferent daca sunt sugestii sau plangeri. Este bine sa iti cunosti comunitatea, ce posteaza ea, ce preferinte are: tendinte, placeri, calatorii, hobby-uri si orice informatii pe care le-ai putea folosi in propriul beneficiu, in general sa te imprietenesti cu followerii, sa comentezi pe profilurile lor, sa reactionezi si sa le oferi feed-back.

3. Conecteaza pagina de Instagram la site-ul tau

Unele companii nu isi conecteaza site-urile web la contul lor ofocial de Instagram si aceasta este o oportunitate neexploatata de marketing in viitor. Sfatul meu este sa nu postezi in exces fotografii doar despre tine si afacerea ta, transmite mai multe informatii despre personalitatea si valorile tale, umanizeaza-ti serviciile. Daca utilizatorii te vor simpatiza, vor fi interesati si de postari si nu invers. Adauga locatia pentru fotografii sau videoclipuri pentru o mai buna optimizare pe motorul de cautare.

4. Concursuri si recompense

Implica-ti utilizatorii in concursuri pentru fotografiile si videoclipurile pe care le distribui. Acest gen de campanie de marketing este considerata ideala pentru costurile mici si recompensele mari.

5. Alege cuvinte insotite de hashtag relevante si inspirate

Deoarece toata lumea foloseste cuvintele cheie pana la abuz, incearca sa identifici care sunt cuvintele specifice pentru genul tau de activitate. Exista site-uri web care ajuta companiile sa optimizeze hashtag-urile, insa nu abuza de ele pentru a nu se considera ca trimiti spam in retea. Este important si momentul zilei cand te hotarasti sa postezi, zilele cu mai mult trafic sunt cele de vineri,sambata,duminica,dupa ora 17.

Suntem fiinte vizuale, videoclipurile sunt in tendinte, fotografiile impacteaza mai mult decat textele, asa incat Instagram este o retea accesibila, iubita si in trend in 2017. In functie de subiectele preferate si specificul cuvintelor cheie, vei atrage comunitatea dorita si aceasta te va ajuta sa fii viral si sa-ti atingi scopul de promovare si de transmitere mai rapida a mesajelor transmise cu intentie in virtual.