Ballet Fitness Romania cu Catalina Popescu

Interviu Fluxymedia cu Silvan G. Escu
noiembrie 9, 2017
Vlad Pandelescu – Recenzii, Filme, Cinema
noiembrie 18, 2017
Arata tot

Pentru o exprimare delicata a feminitatii, pentru a castiga o postura eleganta si pentru o imbunatatire a stimei de sine, doamnele si domnisoarele au posibilitatea acum sa capete noi abilitati de manifestare in cadrul unor sedinte ballet fitness cu balerina Catalina Popescu.

Absolvent a Scolii de Arte in 1990, Catalina Popescu imbina pasiunea pentru sport cu cea pentru balet oferind in cadrul unui curs inedit un concept nou numit Ballet Fitness Romania. Pasiunea si experienta s-au concretizat in acest proiect original, o optiune neasteptata pentru femeile dornice sa se exprime intr-un mod mai gratios si mai delicat, decat obisnuiesc sa o fac in viata cotidiana in care suntem mereu pe fuga, mereu in actiune. Este o sansa de redescoperire a laturii feminine insuficient explorate, de petrecere a timpului liber cu sens, de a cunoaste persoane care au aceleasi preocupari si valori, de meditatie si focus.

Nu exista limite de varsta, dar exista desigur un numar de cursanti limitat la numarul salii in care se desfasoara acest proiect. Romanii sunt deschisi si non-conformisti, dovada acestui fapt o reprezinta interesul si participarea barbatilor la acest curs. Rezistentele si prejudecatile se topesc in cadrul primelor intalniri, convingerile initiale nefiind intotdeauna validate. Participantii sunt placuti surprinsi de aceasta experienta si de resursele pe care le descopera in ei. Daca nu ai auzit inca de acest concept, recomanda-l si fa-ti curaj sa vii sa vezi despre ce este vorba. Pe Catalina Popescu o gasesti AICI, pagina de Ballet Fitness Romania se afla AICI.
Mult succes! Te astept sa-mi ofer feed-back despre modul in care te-ai simtit in cadrul cursului de ballet Fitness si despre cum simti tu ca te-ai imbunatatit adoptand anumite posturi si invatand noi forme de expresivitate.